Wpis z mikrobloga

@Specjalista_Plus: przenosiłam numer. W czwartek był kurier i ponownie w piątek bo zapomniał jednego podpisu dał mi tylko umowę. W sobotę rano już miałam wyłączony numer, więc myślałam że w poniedziałek przyjdzie mi karta sim a tu taki wał. Dzwonie na infolinię i Pani powiedziała, że karta przyjdzie na dniach, na moje zarzuty, że teraz jestem bez telefonu było "no tak". Zapytałam się czy kartę muszę odebrać osobiście, konsultantka powiedziała tak
@Specjalista_Plus: Plush Abo 25 zł na czas nieokreślony zamówienie 201706273238802. Dodzwoniłam się wczoraj jeszcze na infolinię, niby przyjęli mi zgłoszenie, ale poziom obsługi to zostawiam bez komentarza. W piątek wyjeżdżam i pewnie nadal zostanę bez aktywnej karty
Najmocniej przepraszamy za napotkane niedogodności. Zależy nam na szybkim rozwiązaniu tej sytuacji. Proponujemy wyrobienie duplikatu karty SIM w najbliższym punkcie Plusa. Ze względu na okoliczności, wyślij do nas potem maila z prośbą o anulowanie kosztów z tym związanych oraz szczegółowym opisem sytuacji na adres: bok@plus.pl. Jeśli podasz nam tutaj numer referencyjny tego zgłoszenia, zajmiemy się sprawą.