Wpis z mikrobloga

Polecam odpalic w nowej karcie z uwagi na full-zoom.

Kolejna mała aglomeracja solidnie usztywniona metrem. Widoczny po lewej stronie dworzec główny miasta Waldfurt spina z ruchem dalekobieżnym dwie linie metra - U1 pędzącą w prawo i na południe oraz U2, która odbija w lewo i również kieruje się ku południu, by później skręcić w lewo i zakończyć na pętli widocznej obok huty aluminium w dolnym rogu. Najistotniejsza jest jednak linia U5, która zaczyna w prawym górnym rogu, przecina centrum miasta Chemnitz (po prawej) i pokonuje rzekę, by znaleźć się w niemalże centrum Waldfurt i gnać dalej na północ odbijając wcześniej w prawo.

Największy ruch panuje pomiędzy centrum miasta z lewej a rzeką, tam są również dwa duże centra przesiadkowe - dla ludzi korzystających z linii U5 i U1, którzy z Chemnitz i pobliskich miast chcą dostać się na dworzec w Waldfurt. Stacje metra naziemnego bądź jak kto woli, trochę wolniejszej SKM, przecinają linie autobusowe i - w obszarach o większym zaludnieniu - linie tramwajowe.

Również trzeba tu będzie jakoś odciążyć dworzec główny w ruchu dalekobieżnym, pewnie wybuduje dworzec w Chemnitz, tak, żeby był zsynchronizowany z metrem i tramwajami.

#openttd #openttdboners i troche #kolej
Pobierz m.....s - Polecam odpalic w nowej karcie z uwagi na full-zoom.

Kolejna mała aglome...
źródło: comment_P6OADFBL4wcqwd5ZvEPbIULKVnhHpuhB.jpg
  • 2