Wpis z mikrobloga

Siemanko mirki mógłby ktoś się wypowiedzieć na temat jakości koszul miler menswear oraz koszul od Zaczkiewicza(nie wiem jak się teraz nazywa już ta firma,Zaczkiewicz,Zackroman czy Szarmant. Daje więcej nazw byście skojarzyli firmę). Ciekawi mnie jak wypadają jakościowo w porównaniu do firm takich jak polo ralph lauren czy hilfiger.

#ubierajsiezwykopem
#modameska
  • 13
@pivoXIV: nie mam żadnej z tych koszul, (jeszcze ( ͡° ͜ʖ ͡°) )
Ale Miler szyje we własnej manufakturze pod Poznaniem chyba, a taki hilfiger czy Ralph szyje w Chinach i ściąga to dopiero do Polski. Można więc przyjąć, ze domowe = dobre.
Jakby co, to nie znam się i nie wypowiadam się ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@pivoXIV: Najpierw zadaj sobie pytanie czy naprawdę potrzebujesz tak drogich koszul i obracasz się w środowisku gdzie ktoś zauważy twój trud włożony w każdy detal. Bo żeby robić wrażenie wystarczy podstawowa wiedza, tańsza koszula do 100-150zl w promocji + poprawki za 10zl. Z całym szacunkiem do Zacziekicza czy millera nie patrzy na nas cały świat i nie jesteśmy z rodziny królewskiej żeby przejmować się każdym malutkim detalem i zwykły Polak z
@pivoXIV: Ja zatrzymuje się na (oczywiście wszystkie w promocji co najmniej -50%)
Bytom - seria Monaco, Warsaw i wszystkie z wyjściową cena 250+ z dwu skrętnej bawełny
Vistula - tylko Lantier, Wolczanka tylko Lambert
Osovski, Lancerto cala kolekcja
Etony jak się trafi mega wyprzedaż

Generalnie jak kołnierzyk, pachy i ramiona są ok to reszta to kosmetyka u krawca
Ja mam już swoje ulubione serie i kołnierzyki, wiec jak tkanina jest fajna
@pivoXIV: Nie kupuj u Milera, to janusze biznesu. Szerzej pisałem tu o tym co odwalają. Jednemu mireczkowi też zrobili taką fuszerę...