Wpis z mikrobloga

"Po wybudowaniu galerii handlowej Wroclavia i nowego podziemnego dworca PKS, ten tymczasowy nie przestanie funkcjonować. Powód jest prosty – nowy dworzec jest po prostu za mały dla wszystkich przewoźników. Plac za budynkiem dyrekcji kolei będzie nadal wykorzystywany na potrzeby autobusów. Tymczasem tuż obok, przy ul. Dawida, nadal będą działać przystanki dla lokalnych przewoźników."
IKSDE - WYBUDUJMY ŁADNY DWORZEC, NO ALE W SUMIE TO TYLKO KILKA AUTOBUSÓW TAM WJEDZIE, PRZECIE TO NIE CHODZI O TO, ŻEBY MIEĆ DWORZEC, DWORZEC MOŻE SOBIE BYĆ NA ŚMIERDZĄCYM I OBSZCZANYM PARKINGU XD
http://www.gazetawroclawska.pl/komunikacja/a/wroclaw-bedzie-mial-trzy-dworce-autobusowe,12181048/

#wroclaw
  • 19
  • Odpowiedz
@Reepo: Wnioskuje że ten placyk który jest dworcem tymczasowym będzie tylko parkingiem dla autobusów żeby przenocowały a na nowym dworcu będą tylko stawały żeby ludzie wsiedli i wysiedli.
  • Odpowiedz
@pan_krawczyk: póki co plan jest taki, że kilku przewoźników nie chce się przenosić na nowy dworzec. Mam nadzieję, że pójdzie to w logiczniejszą stronę, że busy z Dawida będa lądować na miejscu tymczasowego.
  • Odpowiedz
logiczniejszą stronę, że busy z Dawida będa lądować na miejscu tymczasowego.


@Reepo: Wątpię. Oni tam są ze względu na stawki, a nie ze względu na to, że nie ma miejsca. Chociaż, to i tak beka - 4 działające dworce (bo i PKP) w odległości kilkuset metrów. Wrocław miasto spotkań. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Leniek: sam dworzec jest bardzo fajny na pewno jeden z lepszych w Polsce. Wieszają psy z dwóch powodów
- pustek na dworcu, ale to wynika zwykle z braku wiedzy o planowanym wpływie tunelu, dworzec jest dostosowany do docelowego ruchu, nie do aktualnego. Teraz z Fabrycznego masz praktycznie jeden kierunek na Warszawę, tunel daje mozliwości wyjazdu w każdym kierunku czy na północ, czy na zachód, do tego tunel jako łódzkie metro,
  • Odpowiedz
@Radus: a ta brama miasta, którą budują obok? Jak to ma wyglądać? Swoją drogą, co do dworca jeszcze, to jak się ktoś nabija to pewnie z kaliskiego, a nie z fabrycznego :d bo ten drugi jest imo dobrze przemyślany, biorąc pod uwagę plany docelowe
  • Odpowiedz
a nie z fabrycznego :d bo ten drugi jest imo dobrze przemyślany, biorąc pod uwagę plany docelowe


@Zoxico: plany docelowe, to na który to rok, 2130? Bo teraz Fabryczny funkcjonuje jako krańcówka i jest tragiczny. Trzeba było najpierw kopać tunele, dopiero dworzec.
  • Odpowiedz