Wpis z mikrobloga

Jeśli ktoś jest ciekawy, jak wygląda obsługa klienta w #sklepyinternetowe #xkom podczas #zakupy - gdzie wysłali zły telewizor, a właściwego nie mogą wysłać bo stary musi do nich wrócić.

Tak. Dobrze widzicie. Paczka przeleżała prawie cały tydzień w magazynie Fedexu bo X-KOM nie raczył ich poinformować że paczka ma wrócić do nadawcy (sam informowalem Fedex, oni mówili że to nadawca zarządza).

Skoro pisanie maili i dzwonienie do nich nie daje rezultatu i zamiast działać piszą tylko "przepraszamy", a paczka dalej sobie leżała, niech wykop sobie zobaczy jak @x-kom ma #!$%@? na czas klientów.

Przez takie zabawy całkowicie zrezygnowałem z zakupu w ich sklepie. Jestem tylko ciekaw ile dni będę musiał czekać na zwrot pieniędzy.
Pobierz iamtehwin - Jeśli ktoś jest ciekawy, jak wygląda obsługa klienta w #sklepyinternetowe...
źródło: comment_NFvV6Puz2CCNbQOmLTIZ0MT75Ny6MZjn.jpg
  • 5
@iamtehwin: Całą sytuację postaramy się jak najszybciej rozwiązać, bardzo prosimy o przesłanie nam w wiadomości prywatnej numeru zgłoszenia/zamówienia. Za utrudnienia najmocniej przepraszamy
@x-kom: W tej chwili to już chyba "musztarda po obiedzie", bo Fedex w końcu dostał informację że przesyłka ma do Was wrócić (albo po prostu przeleżało już wystarczająco długo czasu u nich i sami postanowili zwrócić). Więc liczę że w poniedziałek dostaniecie telewizor i zwrócicie mi pieniądze.