Aktywne Wpisy

rales +231
tag do obserwowania --> #sredniasondazysejm
MAJ 2023
1. Prawo i Sprawiedliwość - 33,6% - 189 mandatów ( ⬇ 0,3%)
2. Koalicja Obywatelska - 26,4% - 134 mandaty (⬆ 0,5%)
3. Trzecia Droga - Polska 2050 + PSL - 12,9% - 62 mandaty (⬇ 1,4%)
4. Konfederacja - 9,7% - 40 mandatów (⬆ 0,2%)
5. Lewica - 9,3% - 34 mandaty (⬆ 0,1%)
MAJ 2023
1. Prawo i Sprawiedliwość - 33,6% - 189 mandatów ( ⬇ 0,3%)
2. Koalicja Obywatelska - 26,4% - 134 mandaty (⬆ 0,5%)
3. Trzecia Droga - Polska 2050 + PSL - 12,9% - 62 mandaty (⬇ 1,4%)
4. Konfederacja - 9,7% - 40 mandatów (⬆ 0,2%)
5. Lewica - 9,3% - 34 mandaty (⬆ 0,1%)

NaczelnyWoody +401
Bardzo rozczarowało mnie podejście Konfederacji do marszu, głosowałem na Konfederacje w poprzednich wyborach i zamierzałem ponownie oddać na nich swój głos w jesiennych wyborach, ale ich zachowanie nie pozostawia mi żadnego wyboru i muszę zagłosować na KO, gdyż nie mogę zagłosować na partię, która zachowuje się jakby była zaocznym trollem-żołnierzem PiSu - bo zwalczanie i osłabianie opozycji jest niczym innym jak wspieraniem PiS.
#bekazpisu #konfederacja #bekazlewactwa #neuropa #polityka
#bekazpisu #konfederacja #bekazlewactwa #neuropa #polityka





A wiecie, że po pierwszym komunikacie "wszyscy konsultanci są zajęci" automatycznie rozłącza dzwoniącego (sprawdzone z 3 telefonów różnych operatorów i linii stacjonarnej) 2 na 3 razy, a po drugim komunikacie 10/10 razy?
Dwie godziny wiszę na telefonie (w kawałeczkach po 5 minut) bo próbuję zgłosić awarię TAK JAK MI KAZALIŚCIE, po założeniu monitoringu na modemie?
Przeniosłam pół rodziny do was w okolicy, bo miało być dobrze, byłam sama u was, i nawet było dobrze.
Zaczynam mieć dosyć. Jak mówię, że macie #!$%@? CMTS, bo zrywa połączenie, wyrzuca timeouty i zduplikowane pakiety, a poziom sygnału jest perfekcyjny, to może warto czasem powiedzieć chociaż "rozumiem, wygląda dobrze, ale wyślemy technika - do CMTSu, a nie do pani, żeby po raz siódmy wymienić modem."
Ale nie, ##!$%@? u klienta ważniejszy, niż przyznać, że sprzęt nie u klienta też się czasem psuje.
W każdym normalnym kraju, w którym świadczenie usługi nie jest okazją do #!$%@? wszystkich robi się tak, że BOK i support jest podzielony, a klientom z tego typu problemami daje się jakiś losowy ID dla każdego ticketa, oraz bezpośredni numer do technicznych, do którego nie da się wdzwonić bez numeru, dzięki temu zmniejszają się kolejki do ogólnego BOKu, a potencjalnie #!$%@? klienci, którzy mogą koło dupy narobić odchodzą szczęśliwi.
Tak, jestem 'lekko zdenerwowana'.
Co do BOKu się nie wypowiadam bo ich nie znam.