Wpis z mikrobloga

@agent_resistance: zgaduję, że nigdy w taki sposób nie grałeś? Bo mi dużo lepiej grało się w Splatoon, który takie sterowanie posiada niż w jakąkolwiek inną grę wymagającą celowania na padzie. Precyzja i prędkość celowania są najzwyczajniej o wiele wyższe.
@agent_resistance: kręcenie gałami jest #!$%@?ące w strzelankach, zwłaszcza dla casualowych graczy, a korzystanie z jakiś autoaimów zbytnio upraszcza rozrgrywke. Nie mówię nawet o sieciowych strzelankach, gdzie liczy się szybkość, a nie naturalne odwzorowanie, za to w takim The Last of Us chętnie bym postrzelał do zombali, jednak te które szybko #!$%@?ą są nie do trafienia, więc do tej pory ponad połowę przeciwników rozwaliłem ręcznie lub po prostu uniknąłem walki xD Pozatym
@ZmutowanaFrytkownica: tutaj się to sprawdza nienajgorzej biorąc pod uwagę fakt, że koleś gra na PC w CSa gdzie reszta przeciwników ma mysz + klawiature. W singlu sprawdzałoby się to całkiem nieźle, zwłaszcza do dokładnego celowania, a gałką można tylko z grubsza nakierować celownik.
s.....i - @ZmutowanaFrytkownica: tutaj się to sprawdza nienajgorzej biorąc pod uwagę ...
@szczym_do_ludzi: Po jakimś czasie przecież się człowiek przyzwyczaja do analogów to sobie asyste można wyłączyć i gra się nawet lepiej bo siedzimy w wygodniejszej pozycji i do tego lepsza imersja bo są drgania pada przy strzale, albo jak dostaniemy granatem czy coś.

Najlepiej pograć w jakiegoś Battlefielda to się najszybciej człowiek uczy
@krul_piwniczakuw: a serio byłoby to konieczne? przecież nie chodzi ci o dokładne określenie pozycji pada w przestrzeni względem idealnego położenia. Poza tym, jeśli czułość będzie narastała logarytmicznie wraz z kątem odchylenia gyro to tym bardziej przy małych odchyleniach celownik nie zmieniałby zbytnio położenia. Podobna zasada działałaby w przypadku akceklerometru który z kolei reagowałby na to jak szybko pad się porusza przesuwając celownik, a to ty byłbyś sprzężeniem zwrotnym ktróre po strzale
@szczym_do_ludzi: w nowej zeldzie strzelanie z luku jest rozwiazane w sposob jaki juz byl wczesniejbwspominany. Z grubsza nakierowujesz galka na przeciwnika ale dokladniejsze celowanie juz zyroskopem. Dla mnie jako glownie gracza pctowego ktory zawsze nienawidzil celowania na padzie, to bylo idealne rozwiazanie i bardzo przyjemnie sie gralo.