Wpis z mikrobloga

Miałam nie opisywać całej sytuacji z #mcdonalds, ale mam traumę po wczorajszym dniu. Psychika mi siadła, na razie wniosłam o L4.

Typowe południe na linii drive, słoneczko świeci, kierowcy są mili jak nigdy...
J- ja
S - #!$%@?
K - kolega z okna wydającego zamówienia

J: Dzień dobry, witam w McDonald's, proszę złożyć zamówienie.
S: Nie taki dobry. huehuehue, jestem takim śmieszkiem, huehuehue
J: Mimo wszystko słucham zamówienia.
S: Poproszę dwadzieścia nuggetsów.
J: Sosy słodko-kwaśne?
S: Tak, ale jeden ma być ostry. Ten wasz chilli, czy co tam.
J: Niestety nie mamy w ofercie ostrych sosów do nuggetsów.
S: Na pewno macie. Niedawno byłem i dostałem. *wtf, jak długo tam pracuję, tak nie było w ofercie sosu chilli, a pracuję grubo ponad rok*
J: Niestety nie mamy. wymieniam wszystkie sosy do nuggetsów
S: Ja chcę jakiś ostry!
J: Niestety nie mamy...
S: NIE #!$%@? MNIE, CHCĘ TYLKO OSTRY SOS! CO TO #!$%@? JEST ZA PROBLEM, PRZECIEŻ TEN CHILLI ZAWSZE #!$%@? BYŁ!
Szok, niedowierzanie. Ostatni raz słyszałam przez mikrofon na drive wulgaryzmy, kiedy w nocy jakiś śmieszek powiedział, że jego porcje kurczaka w boxie mają być "#!$%@?".
J: Powiedziałam panu, że nie sprzedajemy. Pan testuje nasza cierpliwość?
S: GÓWNO NIE TESTUJĘ. PANI #!$%@? Z PSYCHIATRYKA WYSZŁA? CHCĘ TYLKO JEDEN #!$%@? OSTRY SOS!
K: kolega z trzeciego okienka miał w tym momencie duży ruch na serwisie, jednakże słysząc krzyki włączył u siebie mikrofon i zaczął znowu po kolei wymieniać dostępne sosy, już łącznie z tymi do sałatek
S: Któryś jest ostry?
J: na skraju umysłowego załamania, że #!$%@? istnieje ktoś tak głupi Nie.
S: NIE WIEM #!$%@? JAK WY TO ZROBICIE, ALE TAM MA BYĆ OSTRY SOS!
J: wyłączam słyszalność dla klienta Wzywaj menadżera... włączam słyszalność Jeżeli pan dalej będzie się zachowywać w ten sposób to wezwiemy ochronę.
S: JAKĄ #!$%@? OCHRONĘ?! PANI NAPRAWDĘ JEST NIEPOCZYTALNA?! ZATRUDNIAJĄ TU TAKICH?! W KANAPKACH MACIE OSTRE SOSY, DAJCIE MI KTÓRYŚ Z NICH!
J: Nie sprzedajemy sosów do kanapek w pojemnikach...
w tym momencie przychodzi menadżer (bez słuchawek) i prosi bym zaakceptowała zamówienie jakie na razie jest i posłała do okienka
Menadżer stoicki spokój, ale całkowicie nie wiedział co się #!$%@?, bo nie słyszał całej sytuacji. Podjechał ekstremalnie wykoksowany łysol z okrągłymi tribalami na lewym bicku. Na siedzeniu pasażera jego pieróg a z tyłu, nie wierzę, jego na oko czteroletni gówniak, a raczej gówniara. Kogo innego można było się spodziewać, chyba tylko jakiegoś brodatego schizofrenika, bo nikt normalny się tak nie zachowuje.
Tak, menadżer postarał się potraktować go jak normalnego klienta, bo nie słyszał naszego dialogu. Powinnam mu wtedy była powiedzieć co zaszło, ale z jakiegoś powodu #!$%@? się bałam tego człowieka. Był odrażający, pizgał #!$%@? nawet przy menadżerze.
Mam jednak bardzo za złe menadżerowi, że spływały po nim obelgi w moją stronę z ust tego #!$%@?. W czasie, kiedy menadżer był na okienku usilnie próbował wycisnąć moje dane osobowe (jakby był naprawdę #!$%@? na moim punkcie i chciał mnie jeszcze zgnoić poza pracą...), powiedział, że kadra jest powalona, że zatrudnia takich ludzi, że mają mnie zwolnić, że na mnie doniesie (kto ma tu #!$%@? na kogo donieść...) i nie chce reszty, bo dokłada te 20gr do mojego leczenia psychiatrycznego.
Nie chciałam by menadżer sobie poszedł, chociaż ostatecznie poniżył mnie jeszcze bardziej nie reagując, bo wydawało mi się, że ten facet tylko czeka aż sobie pójdzie. I tak było.
S: Takie #!$%@? tutaj zatrudniają, rzygać mi się chce na twój widok #!$%@? imitowanie wymiotów
J: Przy dziecku tak się zachowywać, z panem jest coś nie tak...
S: To nie jest moja córka to jest moja narzeczona WTF, do teraz nie rozumiem o #!$%@? mu chodziło z tym tekstem, brzmiał creepy...
I jakby w końcu miał nastać koniec wielkiego cierpienia to wtedy pan S napluł na mnie, po czym odjechał.
I zaczęłam płakać, i to był dla mnie koniec pracy na jakiś czas...

Potem dowiedziałam się od koleżanki z serwisu, że facet bardzo długo oglądał swoje #!$%@? nuggetsy. Powiedział ekipie, że "sprawdza, czy nikt mu do nich nie napluł", o #!$%@? ironio.

Od tego czasu coś mi siadło z psychiką. Boję się każdego bardziej umięśnionego człowieka na ulicy. Nie idę dziś do pracy, boję się tam wracać.

Jego zachowanie było tak absurdalne, że nie mogę uwierzyć w istnienie tego człowieka. Nawet nie w nocy, po jakiejś imprezie. Za dnia, z rodziną w samochodzie. Co to jest #!$%@? za człowiek?! Takie gówno chodzi po ulicy i się rozmnaża, i jeszcze jakaś #!$%@? jest z nim w związku.

#patologiazewsi #patologiazmiasta #pracbaza #rakcontent #truestory
  • 234
@mejd-in-czajna: Jeśli cię to pocieszy to parę miesięcy temu pracowałem jako ochroniarz w maku w centrum dużego miasta. Jakiś patus też pewnego razu napluł mi w twarz po zwróceniu uwagi, ale potem zęby musiał w nagrodę zbierać. Gardzę takimi ludźmi.
@mejd-in-czajna: Heh, kiedys daaaawno temu pracowalem jako kierowca w KFC/Pizza Hut. I byl tam tez kolega kierowca, tez taki dzik, wiecznie nacpany :P I wlasnie trafil sie taki frustrat co wyciagnal laske za łachy zza kasy na sale bo coś mu tam nie grało. W 10s kolega wciągnął gościa na zaplecze, zrobił mu masakrę z facjaty i #!$%@?ł w śmietnik na zapleczu :P A menedźer... Zepsuł monitoring, wtedy jeszcze na kasetach
współczuję :( niestety w pracy w gastronomii bądź handlu trzeba mieć nerwy ze stali bo nigdy nie wiadomo kiedy jakiś frustrat nie będzie chciał się wyżyć :(


@vkzk: Absolutnie nie, jeżeli masz normalne szefostwo i wie że na patusach się nie zarabia w ogólnym rozrachunku.

Ale to moje zdanie a robię trochę w tej branży
@szarley jeżeli myślisz że tylko patus jest w stanie wyprowadzić z równowagi to się mylisz. Zanim szefostwo jest w stanie zareagować to często masz już ciśnienie podniesione więc nie uważam, żeby to co powiedziałam wcześniej mijało się z prawdą. Oczywiście aż tak patologicznych sytuacji jak tu opisana nie jest wiele na szczęście ale mając słabe nerwy można serio się zalamać już przy jakiejś gówno okazji.
@mejd-in-czajna: zdecydowanie za mocno się przejmujesz. słyszałam w mcd tyle dziwnych obelg na swój temat z Drive'a (bo na okienko zawsze przyjeżdżają te psychole, nie do lady), że mogłabym książkę napisać. równie wiele za to też komplementów. :D
poza tym, dziwię się, że nadal go obsługiwaliście po tej inbie, a ty nie wzięłaś na bok managera i nie powiedziałaś mu, co się #!$%@?ło. ja wiem, że najlepiej mieć święty spokój, ale
@Stragan: no dobra, polski nie jest moim ojczystym językiem stąd ta wpadka. Jak byłem mały to zostałem uprowadzony przez księdza podczas chrztu do Tybetu. Niestety mój porywacz został złapany przez chińskich komunistów, a mnie wychowały antylopy Cziru, jedna z nich w latach 60 była w polskim zoo i poznała tam język polski, którego mnie potem nauczyła. ( ͡º ͜ʖ͡º)
@mejd-in-czajna bardzo przykre jest to co przeczytałam, fizycznie mi się Ciebie żal zrobiło, cumpelo. Ja nie potrafiłabym tego znosić tak biernie. Też pracuję z klientem i zadziwia mnie ile psycholi w białych kolnierzykach chodzi po tym padole.
Nie ma, że "klient nasz pan" (kto to w ogóle #!$%@? wymyślił, gdybym miał się do tego stosować to bym zwariował) czy "klient ma zawsze rację". To są patologiczne stwierdzenia.


@Krupier: Te stwierdzenia są poprawne, tylko należy je odpowiednio rozumieć i nie naginać do przesady. Niestety ich niezrozumienie sprawia że często stajemy w obliczu patologicznej sytuacji że klient faktycznie ma się za pana i władcę a pracownik daje sobą pomiatać jak
mnie wychowały antylopy Cziru, jedna z nich w latach 60 była w polskim zoo i poznała tam język polski, którego mnie potem nauczyła.


@Iamthenight: zoo w Białymstoku jak rozumiem? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@mejd-in-czajna: a potem płacz na mirko 'łeeee, jakiś dres mnie obraza a ja jestem na za małym stanowisku w maku i nie umiem sobie poradzić w zyciu' nic dziwnego ze nie masz kasy jak robisz w maku ;---DDD ale jest pełno organizacji które takie typu zachowania zwalczają, a możesz poprosić sobie o jakiegoś adwokata z urzędu, poprzez wcześniejsze złożenie wniosku o odstąpienie od kosztów. Nawet na policję sieroto nie zadzwoniłaś XD
@mejd-in-czajna na bronxie murzyni grozili mi smiercia, pobiciem, spaleniem myjni (bylem managerem na myjni+wymiana oleji i plynow)
Nasluchalem sie tez o #!$%@? bialasach.
Ludzie to #!$%@? a murzyni to juz przebijaja wszystkich. Rzuc lepiej prace w uslugach. Ja tak zrobilem, #!$%@? fizycznie i jestem 100 razy szczesliwszy :D
@mejd-in-czajna smieszne ze moj komentarz usunelas. No to napisze inaczej.

Pracowalem 6 lat w mcd. 3 lata jako manager, asystent kierownika. Takie sytuacje sa na porzadku dziennym i albo potrafisz sie zdystansowac albo... No wlasnie.

Robisz afere, nie idziesz do pracy, odlatujesz mowiac o jakims naglasnianiu sprawy poszkodowanych psychicznie ludzi z mcdonalds.

Skad moge miec pewnosc, ze pracujac w korpo tez nie krecilabys afery bo ktos krzywo spojrzal, team leader cos stanowczo
@Capsen: Wystarczająco dużo by wiedzieć, że chodzenie po sądach to strata czasu i pieniędzy. A sytuację opisałam, bo wiem, że wykopki lubią bulwersujące historie i pacz, nawet weszło w gorące ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@gascoigne: Zatrudniając się powiedziałam, że chcę być tylko na kuchni, potem nie miałam nic do gadania. U nasz wszyscy są mobilni, nie ma żadnej osoby pracującej tylko na kuchni oprócz pewnej kobiety, która jest tak wredna, że po prostu boja się postawić ją za kasą, by czasem nie wystąpiła sytuacja odwrotna do mojej ( ͡º ͜ʖ͡º)