Wpis z mikrobloga

@benzdriver: wstretne pomowienia ( ͡° ͜ʖ ͡°) rex śmiga i jestem zadowolony (no może oprócz spalania ale w tych 2 dużo mniejsze nie będzie) ale z reguły zmieniam auta po roku-dwóch bo mnie nudzą więc już czas na coś nowego
  • Odpowiedz
@miret210: jest 4x4 i w zimie to bylby na pewno plus bo juz widze jak 350z wjezdza pod odsniezona gorke... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@solidsnake7: lift byl chyba kolo 2007? obawiam sie ze do 40tys nie da sie znalezc nic przyzwoitego mlodszego od 2004
  • Odpowiedz
@rol89: jakoś w 2006. I doradzam polifta który jednak ma trochę różnic które pomogą w eksploatacji. Co do brery 4x4 tylko powiem że jeździ ociężale. Choć sam niestety nie prowadziłem.
  • Odpowiedz
@benzdriver: Nissanem nie jezdzilem, brerą tak ;) Raczej chodzi o podejscie do sytuacji. Brera jest bardziej "cywilizowana" i tak jak napisał OP, brera ma 4x4, w zime lepiej itd. Nissan to już inna bajka jednak, bym powiedział bardziej brutalny, tył napęd itd. Brerą jak jechałem miałem odczucia, że jest trochę taka ciężkawa ale jednak bardzo przyjemna. Jeżeli ma to być zabawka, drugie auto do upalania to chyba jednak wolę stały RWD
  • Odpowiedz
@jeloo: to nie podlega dyskusji ze 1.75 jest lepszy, ale o problematycznosci z 3.2 nie slyszalem. Jakies konkretne wady oprocz wagi i sporego spalania? Chyba nie sypie sie jak TwinSpark? ( ͡° ͜ʖ ͡°) niestety z 1.75 jest taki problem ze jest ich na prawde malo, aktualnie nawet 1 sztuka nie jest na sprzedaz ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@rol89 V6 to nie jest już Busso tylko konstrukcja GM. Przerobiony jest jedynie dolot, kolektory wydechowe i układ paliwowy.

Ciężko pobić TwinSparka jeśli chodzi o awaryjność ( ͡° ͜ʖ ͡°)

1) To nie jedzie. 260 KM i ponad siedem sekund do setki, a 15 do 150?
2) Nagar, czasem lubi się zbierać.
3) Elektryka i elektronika.
4) Pije olej, jak pije w niesamowitych ilościach, to może być za
  • Odpowiedz