Aktywne Wpisy
Van-der-Ledre +44
...................................................
169 cm, wzrostu
65 kg wagi
Przyrodzenie 15 cm
Psychika, która nie istnieje
Traumy
Nadgarstek 16cm
Wzrok -2.5
Brak emocji
Osobowość INTJ T
Prawie cała polska rodzina w piachu (matka rak, ojciec wypadek samochodowy, brat samobójstwo, babcia samobójstwo, dziadek zawał, kuzynka morderstwo, ciocia rak) (okres dekady)
Genetyczna, nieuleczalna choroba serca
Drodnokościstość
Samotność
Nigdy przyjaciół, nigdy za rękę, nigdy nic
Słaba odporność
Audi sedan 2001 rocznik
Komputer 2018 rok, windows 7
Mieszkanie
169 cm, wzrostu
65 kg wagi
Przyrodzenie 15 cm
Psychika, która nie istnieje
Traumy
Nadgarstek 16cm
Wzrok -2.5
Brak emocji
Osobowość INTJ T
Prawie cała polska rodzina w piachu (matka rak, ojciec wypadek samochodowy, brat samobójstwo, babcia samobójstwo, dziadek zawał, kuzynka morderstwo, ciocia rak) (okres dekady)
Genetyczna, nieuleczalna choroba serca
Drodnokościstość
Samotność
Nigdy przyjaciół, nigdy za rękę, nigdy nic
Słaba odporność
Audi sedan 2001 rocznik
Komputer 2018 rok, windows 7
Mieszkanie
PiotrFr +139
#cpp #naukaprogramowania
tl;dr: w pierwszym zmienna będzie wskazywać na nowy obiekt (i błędnie!), w drugim zmienna będzie posiadać wartość nowej zmiennej
ClassName() -> jawnie wywołujesz bezparametrowy konstruktor (kompilator może taki wygenerować za Ciebie, jeżeli m.in. nie zdefiniowałeś żadnych konstruktorów)
= ClassName() -> przypisz do czegoś po lewej nowo utworzony obiekt. Tak naprawdę, ClassName() po wywołaniu konsturktora utworzy obiekt tymczasowy, który następnie zostanie wykorzystany do utworzenia/przypisania
const ClassName& object
, który jest poprawny, ale może zaboleć