Aktywne Wpisy
Bananek2 +443
Niemożliwe, żeby dziewczyna, która na temat swoich licznych "miłości" robi statystyki w Excelu i publiczne prezentacje w PowerPoincie na temat ich ogólnej oceny bilansu wad i zalet była traktującą chłopaków przedmiotowo, wyrachowaną, zimnie kalkulującą swoje interesy psychopatką, to się nie godzi, bardzo zaskakujące ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kobieta, która robi tabelki na temat korzyści i kosztów, które ciągnie od swoich bolców musi być bardzo romantyczną, ciepłą i empatyczną
Kobieta, która robi tabelki na temat korzyści i kosztów, które ciągnie od swoich bolców musi być bardzo romantyczną, ciepłą i empatyczną
Neobychno +332
Kolejny dzień, kolejny atak na szuro-prawicę. Tym razem znany chłop, który ma ładne włosy, reklamuje szampon. LEWACTWO.
Czemu kiedy Lewandowski reklamował Head & Shoulders, to świat milczał???????
Czemu kiedy Lewandowski reklamował Head & Shoulders, to świat milczał???????
Szukam raczej sedana, który będzie większy niż mniejszy. Budżet - raczej nie chciałbym przekroczyć 200k.
Ogólnie jest mi teraz blisko do Lexusa GS 200t (myślę nad Elegance lub Sport, ale do Sport nowego trzeba dokładać). Przerobiłem już Audi A4 i A5 (nówki w Quattro). No i pomimo tego, że mi się mega podobają to jednak moim zdaniem są z lekka przecenione - trochę przegięcie płacić za A4 225tys, a za A5 250tys zeta (po zniżkach), a nawet przyoszczędziłem w nich na elektrycznych fotelach przy konfiguracji.
Myślałem też nad BMW, ale 3 już za rok będzie nowa, 4 sam nie wiem, 5 jest nowa i tam złożyć coś fajnego to już 300k trzeba wsadzić. F10 warto się pakować jakieś z rocznika 2015 np.? Słyszałem gdzieś, że dość awaryjne.
No i pojawił się ten Lexus GS 200t (byłem na jeździe próbnej, całkiem fajne auto, #!$%@? tylko lag na gazie), dostałem całkiem spoko ofertę (198k nówka, elegance + vip), ale zacząłem grzebać i tak dość mocno to auto jest zjeżdżane czasami - https://www.topgear.com/car-reviews/lexus/gs / http://www.caranddriver.com/lexus/gs nie wiem czy to tylko dlatego, że nie ma Diesla? WTF. Do tego ten pakiet Elegance jednak nie ma paru rzeczy, które bym chciał, jak np adaptacyjne światła, jakieś asystenty pasa ruchu etc.
Jeszcze zacząłem myśleć nad Jaguarem, ale tu znowu XE mały, XF już drożej. Jak żyć.
Infinity Q50s odrzuciłem, bo znowu jadą ludzie po tym dziwnym układzie kierowniczym.
Może jakieś używki? Coś na gwarancji bym chętnie przytulił w okolicach 150-200k.
Czy ja za dużo wymagam? Pomijam jakieś auto?
Pogodzić się z tym, że w tym budżecie lepiej łapać używki na gwarancji ale jednak lepiej doposażone? Czy po prostu nie zawracać sobie głowy jakimiś adaptacyjnymi światłami, 4x4 czy tam asystentami pasa ruchu etc.
Mirko pomusz...
edit: czy może to po prostu #!$%@?ć i za 120k kupić Superba :D
#motoryzacja #bmw #lexus #audi #jaguar #infinity
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Właśnie patrze na niemiecki market i jest sporo poliftowych A4 B8 w Quattro za 25-30k euro, co jest w sumie całkiem ciekawą opcją, bo to roczniki 2015 i jeszcze niektore mają gwarancje etc.
Ostatecznie pewnie stanie na tym nowym GSie... tak na 95% ;) Mają najlepszą ofertę i auto do 2 tygodni będzie u mnie.
Utrata wartości też mniejsza (nie wiem, jak długo trzymasz samochody).
Nic nie schodzi ponizej 150-160k i to wszystko ma wyposazenie takie sobie. Jakbym chcial kupic cos z elegance plus vip to pierwszy jaki sie pojawia to koszt 191k. Ja mam to samo, nówkę za 198k. Jaki jest sens?
No chyba, że popatrzymy na starsze - 2013-2015 i jest podobnie. Nie ma nic ciekawego, a jak jest już wersja Prestige to ma
Też od jakiegoś czasu patrzę co ciekawego można kupić w półce cenowej 150-200tys. i nie ma tutaj rewelacji. W klasie premium, po cenach katalogowych, to max. Audi A3/A4. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Możesz też kupić fun cara,
Lexus wydaje się być bardzo rozsadna opcja, jeśli nie potrzebujesz kombi. Do tego, nic się w nich nie psuje. Dobry serwis, acz tez nie najtańszy. Pamiętam tylko, ze oceny w top gear jakieś przeciętne byly.
@pan_jajko no wiec teraz mam maly dylemat bo dostałem oferte za 2k mnie na Alfe Giulia Veloce lepiej wyposazona (czujnik martwego pola, asystent pasa ruchu, bi xenony z automatycznym długim) plus no 4x4 280KM. Niby klasa nizej, ale z drugiej strony fajna opcja... no i ten silnik.