Wpis z mikrobloga

Czołem simracingowe świry! ( ͡° ͜ʖ ͡°) jak wrażenia po wyścigach F1 na RBR? Ja ze swojej strony powiem tylko, że przed pierwszym wyścigiem miałem obawy o szybkość reakcji vs ping, ale szybko zostały one rozwiane. Co prawda bolid F1 wymaga dużo szybszej reakcji od pozostałych wyścigowych aut, ale wydaje mi się, że odrobina wprawy i możemy śmignąć sezon tym potworem.

Tutaj garść nic nie znaczących wyników :D
R1 http://simresults.net/170509-mu9
R2 http://simresults.net/170509-7QS

#simracing #acgp #simrace #acleague
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@VR46:
Szkoda, że tryb wyścigowy DRS podczas samego wyścigu nie działa na podobnej zasadzie co w prawdziwości. Mogło by być duuużo ciekawiej podczas wyścigu. W teorii( ͡º ͜ʖ͡º)

Po jednym luźnym wyścigu w #acgp stwierdzam, że prawdziwe zespoły F1 a szczególnie kierowcy w to mega psychole. Ciężko przełamać tą barierę psychiczną szybkiego wejścia w zakręt w obawie przed wypadnięciem a okazuje się, że jednak trzeba
  • Odpowiedz
  • 0
@patyk15: raz, że stawka się rozjedzie i będzie nudno. Dwa, że nawet jak Ci nie wyjdzie w R1 to dalej masz szansę na punkty (mniejsze)
  • Odpowiedz
@VR46: @podli: @patyk15:

- Przede wszystkim wykręcenie kilku(-nastu) okrążeń na super softach to nie jest wystarczający trening, o czym się boleśnie przekonałem. Zwykłe softy trzymają wg mnie znacznie gorzej niż SS.
- Zmiana setupu zaraz przed wyścigiem na taki, na którym w ogóle nie jeździłem wcześniej to nie najlepszy pomysł. Samochód w ogóle nie trzymał mi się w zakrętach. Może to też spora wina opon innych niż SS.
  • Odpowiedz
@spunky:
Jest wyzwanie( ͡° ͜ʖ ͡°) mi czasami brakuje palców do drsòw i kersa, a jeszcze jak by był system hybrydowy(°°
Co do opon, nie wiem jak u Ciebie ale mi ss i s po 2-4 lapach przegrzewają się i gripu brak. Więc jak bardziej doświadczeni kierowcy mówią lepiej niedogrzane m albo h niż
  • Odpowiedz
@podli: u mnie nie bylo ani razu problemu z przegrzaniem. Gorzej z prędkością zużycia, choć i tak zwykle były po prostu rozwalone przez moje niewłaściwe hamowanie
  • Odpowiedz