Wpis z mikrobloga

Zainstalowałem #tinder (to kolejny raz), ale tym razem mam dobre zdjęcia i spoko opis. No i w skrócie to laski same się pchają na spotkania, z jedną nawet się umówiłem na jutro i szczerze mówiąc średnio mi się chce iść, do tej pory nie spotykałem się z nikim (może 2-3 spotkania w życiu) i teraz jak już mam okazję wyjść z kimś to po prostu czuję jakąś niechęć połączoną z lękiem (tak to jest jak przez 22 lata życia tak mało się próbowało wyjść z przegrywu). Loszka taka 7/10, z charakteru nawet nie wiem, bo pogadaliśmy tylko chwilke i ustawka, idziemy na piwo. Nie wiem czego od Was oczekuję, może jakichś słów otuchy czy coś, nie wiem co robić, cykam się. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#podrywajzwykopem #tfwnogf
  • 18
@zydomasonski_lewak: nie znam się ale się wypowiem ;)
Twoja niechęć może wynikać, jeśli nie jesteś intro, z obawy przed nieznanym. Po prostu bądź sobą i jeśli nie wypali to się nie przejmuj. Możesz to potraktować jak zdobywanie doświadczenia, za każdym razem będzie lepiej aż w końcu stwierdzisz, że dziewczyny na tinderze nie są dla Ciebie i zrezygnujesz z tego ()

I nie cykaj się,
@jet: @Hahazard: @Tynoniewiem: @YOLOmariolo: wołam wszystkich, bo może kogoś zainteresuje. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Sorry, że tak późno, ale wczoraj prawie cały dzień byłem w biegu i nie było kiedy opisać, no ale w sumie też nie ma za bardzo co opisywać.

Byłem bardo zestresowany, myślałem o walnięciu sobie lufy przed czy coś. haha No ale doszło do spotkania, czekała już na mnie, przywitała
@zydomasonski_lewak: Po prostu następnym razem spróbuj pogadać dłużej z daną laską na tinderze zanim się umówisz i wyczujesz czy laska jest do pogadania czy tępa dzida. Z tego co pisałeś to z tą akurat za długo nie gadaliście online.

Randki w realnym życiu nie wyglądają jak w teledyskach czy komediach romantycznych. Pytanie, jakiej dziewczyny szukasz: do pogadania, do poruchania, do pochwalenia się kolegom?
  • 1