@jimmyF: 1440p? :P Ja sobie już fhd nie wyobrażam ;) Generalnie zmniejsz to co powyżej podałem i spodziewaj się przycinek w startowej lokacji oraz przy skoku (fatalnie narazie jest to rozwiązane). Mi przy skoku spadochronowym na gtx1080 spada do 40-50 fps :( Jedyna gra gdzie zrezygnowałem z ustawień ultra :(
@jimmyF: Dobierz tak ustawienia, żeby ci obciążało procka i grafike w miarę równo. Ja na gtx 760 mam wszystko na Very Low i Anti-Aliasing na medium. Są jeszcze na necie poradniki z jakimi parametrami uruchamiać gre itp.
@jimmyF: Nie licz na stałe 60 fps. Przy i7 4790 na 4,8 ghz i SLI z 980ti nie mam stałych 60 w 1080p :) FPS wahają się od 40-120 w zależności od miejsca. Generalnie wszyscy mają ten problem i raczej nic na to nie poradzimy. Musimy czekać na jakieś poprawki i aktualizacje gry. Najwięcej zjadają cienie i roślinność. Zasięg rysowania też możesz ustawić na minimum. Graczy będziesz nadal widział z
i5 4570 / gtx1060 / 8gb
i gra na początku szarpie tak ze skacze z 20 do 50
później w grze jest w miare stabilnie, zdarza się, że szarpie
co w opcjach najbardziej obciąża?
to ma aż tak duże wymagania, czy da się jakoś ustawić, że jest fajnie stałe 60fps
#pubg #battlegrounds
Cienie i foilage zmniejsz.
Ja sobie już fhd nie wyobrażam ;)
Generalnie zmniejsz to co powyżej podałem i spodziewaj się przycinek w startowej lokacji oraz przy skoku (fatalnie narazie jest to rozwiązane).
Mi przy skoku spadochronowym na gtx1080 spada do 40-50 fps :(
Jedyna gra gdzie zrezygnowałem z ustawień ultra :(
ale fakt glownie przy skoku i startowej lokacji rwie
dzieki, spróbuje ;)
FPS wahają się od 40-120 w zależności od miejsca. Generalnie wszyscy mają ten problem i raczej nic na to nie poradzimy. Musimy czekać na jakieś poprawki i aktualizacje gry.
Najwięcej zjadają cienie i roślinność. Zasięg rysowania też możesz ustawić na minimum. Graczy będziesz nadal widział z