Wpis z mikrobloga

@LencoleK: w BF4 dobrze, szczególnie jak wejdziesz na serwer 60hz.
W BF1 grałem tylko na zamkniętej alfie i tam było całkiem wporządku. Wiadomo, że dużą przeszkodą jest przeliczanie kodu sieciowego po stronie klienta co powoduje, że ludzie z dużym pingiem mają łatwiej, ale tak już jest od BF2 jak się nie mylę...
@Ingvarr100th: Coś ostatnio poprawiali z ludźmi z wysokim pingiem. Jakoś lepiej to przeliczane jest i przez to na przykład jak są daleko, to nie widać animacji biegu, tylko się płynnie postać przesuwa podobnie jak na filmie wyżej.
@Pawcio_cukierek: generalnie z netcodem i hitregiem problemów nie widzę, a byłem z tych, co z BF4 wytrzymał jeden dzień niedługo po premierze.
@Ingvarr100th: Widać ze w BF1 dawno nie grałeś :D Od ostatniego patcha ludzie z pingiem >100 mają hitreg liczony przez serwer a nie klienta. Podobno gra z pingiem powyżej 100 jest mało grywalna teraz xD Ale i ludzie z niższym pingiem czasem podobno mają z tym problemy, chociaż ja osobiście problemów jeszcze nie miałem.
@Eau-Rouge: i co pewnie ludzie narzekają? Jestem zaskoczony, że DICE podjął się takiego dobrego rozwiązania, zazwyczaj psują dla wszystkich równo. Ping powyżej 100 to ostatnio miałem jak z kumplem robiliśmy sesjie dialup w Q2. Wtedy mieliśmy na zmianę po 120-160 i graliśmy 1v1. Dzisiaj wystarczy włączyć w telefonie z LTE hotspota i już się ma lagi do bliskiego serwera nie większe niż 50. Jak ludzie w czasach 250 mbit łącz i
@Eau-Rouge: tak, to mnie nie dziwi, ze w pierwszej wersji rozwiązanie problemu działa dokładnie na odwrót ( ͡° ͜ʖ ͡°) Brak serwerów to też to czego się można było spodziewać jak zapowiedzieli, że będą tylko od EA/DICE.
Tak czy owak dzięki za dobre info, po chyba 2 miesiacach może wróce do BF1.
@jasonfly: Coś generalnie #!$%@? z detekcją trafień, widziałem sytuacje (nie osobiście tylko na video) gdzie np. kilka strzałów ze snajpy z rzędu w nieruchomy cel nic nie robiło. W tej sytuacji to czy detekcję robi serwer czy klient nie powinno mieć żadnego znaczenia, skoro cel jest od pół minuty nieruchomy.