Aktywne Wpisy
poker666face +10
XDDD #danielmagical
DEJW88 +115
To, że ten pusty szon zarabia miliony rocznie, jest twarzą kosmetyków sprzedawanych w rossmannie i jest autorytetem dla młodych dziewczyn, to jest jakieś nieporozumienie. Totalnie jej nie trawię i nie rozumiem fenomenu. Nie zasługuje na to co dostała od losu czyt. od Stuu
Szkalujesz szona = plusujesz
#famemma #wardega
Szkalujesz szona = plusujesz
#famemma #wardega
bo to co zrobiłem, to chyba średnia opcja? xD
#java
Zobacz to: https://pastebin.com/5vZE7XkU
int[] ints = new Random().ints(1, 5).distinct().limit(3).toArray();
lub możesz zrobić sobie listę, w której dodasz wartości w podanym przedziale, np. 1-5, używasz metody shuffle i wtedy masz losowo liczby w tej liście. wybierasz pierwsze 3 i masz xD no ale streamy lepsze
Komentarz usunięty przez autora
http://bfy.tw/BX8e
jshell> ThreadLocalRandom tl = ThreadLocalRandom.current();
tl ==> java.util.concurrent.ThreadLocalRandom@3fee9989
jshell> tl.nextInt();
$2 ==> 2066030701
jshell> tl.nextInt();
$3 ==> 1575068897
jshell> tl.nextInt();
$4 ==> 46233694
Na co ThreadLocalRandom jeśli nic na wątkach nie robi?
Szybsze? Ma Pan dowód?
Nawet jeśli szybsze o pół procenta, to takie mikrooptymalizacje są bez sensu.
Łatwiejsze w obsłudze? W jaki sposób? Z telefonu mnie się javadoców nie chce przeglądać, a widzę, że dziedziczy po java.util.Random. Ma jakieś dodatkowe fajne metody?
int a = random.nextInt(5);
int b = random.nextInt(4);
int c = random.nextInt(3);
if (b >= a) b++;
if (c >= Math.min(a,b)) c++;
if (c >= Math.max(a,b)) c++;
Ale nieskalowalne. Ble. A jakbym chciał 1073 różne losowe liczby?
Piwko, piwko, niech Ci będzie.
No ale 25% różnicy na randomie to jest mikrooptymalizacja. Bo chyba, że program nie robi nic innego, tylko losuje liczby. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale spoko, doczytam potem, zapoznam się i będziemy mogli pogadać. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A zanim to zrobię, to w trzech słowach powiesz, gdzie ta wygoda? (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■
@sorhu: spójrz na jego kod źródłowy XD jego program nic nie robi tylko losuje liczby i przypisuje je do zmiennych XD
@sorhu: a w sumie nie wiem, na ThreadLocalRandom mi się jakoś lepiej patrzy :D
Oj tam, o poważnych programach rozmawiajmy, a nie o pierdołach. A w poważnym programie 25% zysku na randomie to nic, bo największą strata i tak jest na I/O.
A co do reszty argumentów, to jak jak pisałem. Zapoznam się z materiałami i wrócimy do tej dyskusji. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale do tego trzeba chyba API 21, a ja robie od 15 xD
@NiepodlegleWybrzezeKlatkiSchodowej: android :>
@interface: z tym kompatybilny to bym nie przesadzał, bo działa kompletnie inaczej i jeśli nie interesują nas po prostu losowe liczby, tylko jakiś ciekawszy algorytm, to musimy dalej używać Random. :<
GDZIE MOJE DARMOWE NANOSEKUNDY!!!!