Aktywne Wpisy
linca_pau +695
Jeśli ktokolwiek z Was łudzi się, że afera wizowa obije się na sondażach, to uwaga, nie odbije się. Mój tato niestety jest PiSowcem. Kiedyś to był facet z głową, który oglądał wszystkie kanały informacyjne żeby wyrobić sobie opinie. Teraz jedyny słuszny kanał leci w domu. Coś mu w głowie przeskoczyło i blokada. Orędzie Grodzkiego? Tego łapówkarza? No daj dziecko spokój. Czasami podejmuję rozmowy, żeby jakkolwiek do niego dotrzeć, to się zaczyna. Przejął
Remus00 +13
Nigdy nie umiałem się ubierać. Od dłuższego czasu noszę tylko czarny/biały kolor bo w żółtej bluzie czy zielonej koszulce czuję się po prostu źle. To takie luźne wyjście na miasto żeby porobić zakupy. Jest źle? Oprócz tego ubieram jakiś komplet dresu z najka oto
#ubierajsiezwykopem
#ubierajsiezwykopem
![Remus00 - Nigdy nie umiałem się ubierać. Od dłuższego czasu noszę tylko czarny/biały ...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/9814eb8acff112cbf173d961db2ff66d371d046656c69343f06b9643eb66e44f,w150.jpg?author=Remus00&auth=0badaa53dbf45c06e2a4185e619a7f5f)
Mam w moim samochodzie dwa akumulatory polaczone rownolegle, a wiec sumuja mi sie pojemnosci, zas napiecie pozostaje bez zmian. Wczoraj je ladowalem sobie do pelna i zauwazylem, ze jeden po naladowaniu pokazuje 13,2V, zas drugi 12,67.
Elektrycznosc w szkole mialem wieki temu, ale o ile dobrze pamietam to roznica miedzy napieciami moze powodowac wydzielanie mocy w postaci ciepla, tak? Czy to cos, czym powinienem sie martwic, czy w sumie moge zignorowac 0,6v roznicy?
No i drugie pytanie: czy bateria z mniejszym napieciem bedzie dzialala blokujaco na ladowanie tej z wiekszym, jak swego rodzaju filtr przepustowy, ograniczajac ja rowniez do 12,67v max? Czy powinienem ja wiec ustawic jako pierwsza od strony alternatora, czy jako druga?
Wielkie dzieki, jesli ktos cos podpowie.