Wpis z mikrobloga

@aforex: dobrą praktyką przy zamawianiu czegokolwiek przez internet, a w szczególności w Morele, Xkom i im podobnych jest telefoniczne potwierdzenie dostępność FIZYCZNEJ w magazynie sklepu.
Informacja o dostępności podawana na stronie internetowej dotyczy TEORETYCZNEJ dostępności ogólnej towaru w dystrybucji na terenie kraju. Nie raz już przerabiałem ten temat. Pół biedy jeśli produkt kupujesz jako osoba prywatna, gorzej, jeśli jesteś firmą i goni cię termin.
Miałem już kiedyś tak, że zamówiłem towar
@szarlejos: a wiesz, własnie sobie przypomniałem:
W na początku grudnia kupowałem u nich (ostatni już raz cokolwiek) 4 komputery w jednym zamówieniu. Mimo potwierdzenia telefonicznego i informacji, że jutro u ciebie w domu okazało się, że mają tylko 2 sztuki, a 2 pozostałe "właśnie są przyjmowane na magazyn". Czekałem prawie 2 tygodnie na dostawę wszystkich 4 sztuk...
@szarlejos: ich problem polega na tym, że chyba nie mają zintegrowanego u siebie systemu magazynowego, tzn konsultant widzi sumę tego co mają na swoim lokalnym magazynie (+ewentualne info o przyjęciu nieokreślonej ilości towaru na magazyn lokalny) i tego co mają potencjalnie dostępnego w dystrybucji (ich obsługuje zdaje się ABCData). Do tego dochodzą opóźnienia w aktualizacji informacji o dostępności na stronie.