Wpis z mikrobloga

Polska branża świadczenia usług dla klienta to #!$%@? dramat !. Cenie sobie fachowców, dajmy na to dobry znajomy płytkarz, gdy mam konkretną robotę do wykonania, przyjeżdża w konkretny wcześniej umówiony dzień patrzy wycenia robotę, mówi co potrzebuje, ustalamy cenę lub dzwoni mi gdy wycena jest bardziej skomplikowana, zgadzam się działa, robota jest wykonana jest czyściutko na czas, nawet jak nie na czas, to wykonuje ją w sposób profesjonalny. Ale to jest perełka #!$%@? diament, jak już mam rozmawiać z Handlowcem, lub sprzedawcą który tu poklika tam zamówi tu wyceni tu oddzwoni to już wiem że będzie coś #!$%@?, już wiem że będę jeździł, prosił się, marnował czas, a na koniec i tak wszystko zrobię sam. Dajmy na to zamawiam drzwi wejściowe, chce wycenę za takie i takie ile się czeka jak z montażem. Po trzecim telefonie drzwi będą w piątek, a transport który moim zdaniem w takich sytuacjach wydaję mi się normą, staję się wysiłkiem i rarytasem na który trzeba czekać tydzień. Ja #!$%@?
  • 5
  • Odpowiedz
@szirju125:

już wiem że będę jeździł, prosił się, marnował czas, a na koniec i tak wszystko zrobię sam


To po #!$%@? dalej próbujesz ciągnąć współpracę? Lubisz, jak Cię czołgają, czy jak?
  • Odpowiedz
@szirju125:
To ja już w ogóle nie ogarniam, o co Ci chodzi.
Żeby zapłacić 30% zaliczki to musisz znać cenę końcową. A żeby znać cenę to handlowiec/sprzedawca "tu poklika tam zamówi tu wyceni tu oddzwoni". Ale na tym etapie już wiesz "coś #!$%@?, już wiem że będę jeździł, prosił się, marnował czas, a na koniec i tak wszystko zrobię sam", to po #!$%@? płacisz zaliczkę?
  • Odpowiedz
masz ty rozum ? idziesz do sklepu, widzisz wystawkę, handlowiec-sprzedawca z początku ogarnia temat, zamawiasz drzwi, po czasie okazuje się ze transport jest #!$%@? że czas realizacji jest #!$%@?. Ale #!$%@? wiesz ze zaliczka przepadnie.
  • Odpowiedz
@szirju125:
Wciąż nie rozumiem, w czym problem.
Przecież zaliczka podlega zwrotowi, nawet jeśli to konsument wypowiada umowę.
Więc jak facet kręci i opóźnia, to po co się męczysz?
Wypowiadasz umowę, odbierasz zaliczkę (a przypominam, że KC Art. 494 § 2. Zwrot świadczenia na rzecz konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie) i idziesz gdzie indziej.
  • Odpowiedz