Wpis z mikrobloga

@vaq64: Oceniam ich dość przeciętnie. Ale to nie do końca ich wina. Nikt ich należycie nie przeszkolił i jedyne czym dysponują to wydrukowany rozkład, co sprawia że w sytuacji gdy są naprawdę potrzebni (nagłe zmiany, zamieszanie, opóźnienia, zmiany tras, objazdy) nie wnoszą prawie żadnej wartości dodanej.
  • Odpowiedz
jak ktos ma jakies pytania to smialo mozna pisac tutaj lub w wiadomosci na fanpage. @jacekKobr, jestem wlascicielem FP i jednoczesnie informatorem od prawie dwoch lat i bylo naprawde wiele sytuacji. obecnie poza rozkladami papierowymi wspomagamy sie wlasnymi telefonami z dostepem do aplikacji i stron z aktualnym stanem opoznien a w razie czego dzwonimy do kolegi, ktory jest na punkcie stacjonarnym z dostepem do laptopa i internetu. dodatkowo (przynajmniej w
  • Odpowiedz
@Xardax w Katowicach tez za kazdym razem jest koordynator z ramienia Intercity, natomiast mamy tak zgraną ekipe i kazdy wie, co ma robic, ze jego wizyty i uwagi nam są zbyteczne, bo sami siebie pilnujemy czy ktos jest na peronie i czy jesli robi jakis blad
  • Odpowiedz
@vaq64: u nas długo nie było, ja byłem pracownikiem ic na takiej dodatkowej kasie internetowej i pomagałem mobilnym, a czasami sam byłem informatorem
  • Odpowiedz