Wpis z mikrobloga

Mirki i Mirabelki, jak to zwykle bywa potrzebuje Waszej opini i pomocy prawnej.
#orange zaproponowało mi bardzo atrakcyjną ofertę na przedłużenie umowy, po akceptacji ustnej - wszystko odbywało się poprzez rozmowy telefoniczne - umówiłem się na potwierdzenie moich danych i sfinalizowanie całej umowy na następny dzień - wszystko telefonicznie. Podczas tej operacji doradca podał mi kwotę o 40 zł netto wyższą w skali miesiąca niż w poprzednich rozmowach i upierał się, że cały czas była mowa o takiej cenie. Oczywiście nie zgodziłem się na podwyżkę i zgłosiłem reklamację. Orange przyznało mi rację - cały czas rozmawialiśmy o niższej ofercie jednak nie mogą zaproponować mi takiej ceny. Czy mam szanse na wywalczenie zaakceptowanej przeze mnie oferty?

@orange_polska @OrangeEkspert
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@krystekk2 Nie ma szans - nie doszło do zawarcia umowy, a telefonicznie tylko ustalałeś warunki zamówienia, które są aktualne w trakcie rozmowy - Orange nie gwarantuje, że w przypadku ponownego kontaktu oferta będzie taka sama.
  • Odpowiedz
  • 0
@krystekk2 Zawarciem umowy jest Twój podpis na niej, ewentualnie złożenie zamówienia - wszystko, co ma miejsce przed tą czynnością nazywa się negocjacjami. Te "formalności" o których mówisz to proces złożenia zamówienia, jeśli do tego nie doszło to żadna reklamacja nie jest w stanie Ci pomóc, bo na dobrą sprawę nie ma czego reklamować - przedmiotem reklamacji może być konkretna usługa, umowa lub opłaty - nie proces składania zamówienia, który w Twoim
  • Odpowiedz