Wpis z mikrobloga

#kiciochpyta
Mirki, pisze CV i mam parę problemów:

· Jak najlepiej zapisać że jestem w trakcie studiów zaznaczając rok?

· Wspominać o umiejętnościach pozatechnicznych, jeśli to ma być praca w IT? Jestem niezłym grafikiem (głównie grafika tradycyjna) i dobrze sobie radzę w panowaniu nad tłumem co wiem dzięki wolontariatom… W aktualnej wersji mam wymienione te umiejętności przez brak doświadczenia żeby wypełnić miejsce, ale możliwe że coś lepiej tam wpisać coś innego.

· …wolontariaty – sporo pomagałam przy dużych (kilkadziesiąt tysięcy osób) imprezach masowych – wspominać o tym, nadal zakładając że to praca w IT?

· Znam w lepszym bądź gorszym stopniu kilka języków obcych – pisać o wszystkich (nie mam certyfikatów) czy tylko wspomnianych w ofercie?

· zdjęcia nie chcę zamieszczać, w ofertach o nim nie wspominają. Chyba że dobrze by jednak było?
  • 7
@Axoi: zdjęcie warto załączyć, nie musisz podawać daty urodzenia i adresu zamieszkania, wystarczy miejscowość.
Ja miałem również w cv połowe jako nagłośnieniowiec i wysyłałem. Zawsze to otwartość na ludzi.
Byle to nie był jedyny wpis.
Co do studiów - w wykształcenie piszesz po prostu który rok i czy dziennie...
Plus pisz od razu dwujęzyczne.
@fstab: Daty i adresu od razu nie podawałam, co do zdjęcia bardzo się zastanawiam… Co do studiów – przez ten wpis mam jeszcze większa zagwostkę, Ty proponujesz pisać, kolega @SanchezYZF: proponuje nie pisać…

@inka_niszczycielka: We wszystkich jestem komunikatywna, jednak trochę martwi mnie to że to może być uznane jako zapychacz miejsca nie związany z tematem zamiast za zaletę. Zastanawiam się jak bardzo to prawdopodobne.
@Axoi: wpisz języki, mogą się w korpo przydać.
Studia też wpisz, nie będą wymagać pracy w weekendy bo studiujesz. Plus robisz coś w kierunku powiększania wiedzy, jak nie masz doświadczenia to... Zawsze coś.