Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mireczki, pomocy!!! Otóż chciałbym zacząć wychodzić ze #!$%@? i w tym celu muszę znaleźć sobie pracę. W zasadzie to pierwszą poważną pracę; nie liczę praktyk zawodowych (sprzątanie i parzenie kawy w miejscu średnio związanym ze studiami), miesięcznego zasuwania u bauera (nawet nie wiem czy byłem zatrudniony legalnie) i dawania korków z anglika jednemu gimbowi. Problem w tym, że mam prawie 25 lvl i od czasu zdobycia licencjatu siedzę w domu (ponad 2,5 roku będzie) - jak już mówiłem, tkwię w #!$%@? umysłowym. Jednak już nie mogę tak dłużej i muszę się ogarnąć. W tym celu mam zamiar szukać jakiejś stancji w dużym mieście, a potem pracy tamże. Mam trochę pieniędzy odłożone jeszcze z zasuwania w polu u Niemca, poza tym wkrótce dostanę parę groszy po babci, która niedawno spadła z rowerka - łącznie będzie to kilka tysięcy zł.
Problem jest jeden: jak powinno wyglądać moje CV by ktoś mnie przyjął, skoro nie mam doświadczenia? Pogodziłem się już, że kariery wielkiej nie zrobię, ale w perspektywie czasu chciałbym znaleźć coś lepszego niż taśma u janusza na 3 zmiany. Ale nawet do januszexów trzeba aplikować, nie biorą z ulicy. Kłamać w CV? Nie jest to bagietowalne? Podobno w przypadku umów zlecenie nie ma świadectwa pracy, więc wymyślić jakieś głupoty o pracy w P.H.U. Januszex i wpisać? Jeśli nie, to co mam powiedzieć gdy zostanie mi zadane pytanie co robiłem przez te 2,5 roku? Bo sam już nie wiem; wziąć na litość i skłamać, że miałem raka? Że opiekowałem się ciężko chorym członkiem rodziny? Szczerze to nie wiem czy nie wyrobić sobie zaświadczenia o niekaralności, bo ktoś może myśleć że spędziłem ten czas w pierdlu xD.