No nie, w korpo nie pracuje ale kodowac lubie. Jako ze tydzien temu wrzucony produkt singlowy sie spodobal to osmielam sie teraz wrzucic cos z multi. Tak wiem, projekt skromny, mozna zrobic wiele rzeczy lepiej ale "done is better then perfect" jako ze to pierwszy kontakt z node js.
Po krotce: Gra dziala w trybie gracza i obserwatora (mozna dodac sie jako obserwator wpisujac imie "spectator"). Miesci maks 10 graczy w trybie gry. Na mapie jest 5 wrogich AI. 15 leveli do nabicia. Mozna grac przeciwko AI / innym graczom. Czat obslugujemy enterem. Mozna przelaczyc na sterowanie glosem (mikrofon polecany, efektywniej zbiera dzwiek mowy), komendy po angielsku.
No nie, w korpo nie pracuje ale kodowac lubie. Jako ze tydzien temu wrzucony produkt singlowy sie spodobal to osmielam sie teraz wrzucic cos z multi. Tak wiem, projekt skromny, mozna zrobic wiele rzeczy lepiej ale "done is better then perfect" jako ze to pierwszy kontakt z node js.
Po krotce:
Gra dziala w trybie gracza i obserwatora (mozna dodac sie jako obserwator wpisujac imie "spectator").
Miesci maks 10 graczy w trybie gry. Na mapie jest 5 wrogich AI. 15 leveli do nabicia. Mozna grac przeciwko AI / innym graczom. Czat obslugujemy enterem. Mozna przelaczyc na sterowanie glosem (mikrofon polecany, efektywniej zbiera dzwiek mowy), komendy po angielsku.
https://shipwrecked.herokuapp.com/ - link do gry
https://github.com/JasperCherry/Shipwrecked - link do kodu jesli ktos chce
#chwalesie #gamedev #programowanie #gry #nodejs #javascript
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
@siteman: uzylem frameworka, link -> https://www.talater.com/annyang/