Wpis z mikrobloga

@Boniekk: Nastawiałbym się na twoim miejscu raczej na poniedziałek/wtorek przy odrobinie szczęścia. Ten tydzień na 99%, a jak dla mnie, to nawet na 100% odpada. Moja też trochę czekała w Roissy

edit: ale w sumie jak tak myślę, to może po prostu status się nie zaktualizował. Ja zamówiłem 9 marca, także od Goldway i telefon już wczoraj był w Raunheim, dziś powinien być we Wrocławiu
  • Odpowiedz
@Boniekk: Raczej nie, ostatnio mają po prostu duży ruch i paczki leżą i czekają na swoją kolej. Jak chcesz się upewnić to napisz do nich na dpdexpress@dpd.com.pl, w tytule dajesz numer trackingowy z DPD. Oni się skontaktują z Roissy i powiedzą Ci co się dzieje z paczką
  • Odpowiedz
@danielz_: Nie wiem
Dzień dobry.

Problem ze sprawą X jest również taki, że mamy ograniczoną możliwość wszczęcia działań, gdyż jesteśmy „tylko” krajem dostawy.
Zgłosiłem sprawę do Działu Operacji Międzynarodowych celem kontaktu z Francją, z ich kraju był ostatni
  • Odpowiedz
@pawel6x6: Kilka godzin po kontakcie z supportem paczka sie znalazla i zaktualizowali status. Jest juz w Kaliszu niestety nie dojdzie na czas bo jutro wyjezdzam a dojdzie zapewne w poniedzialek.
  • Odpowiedz