Wpis z mikrobloga

@fromasz56: Kalkulacja w PZU dała wyższą stawkę pakietu niż proponowana przez leasingodawcę, mimo przepisania 40% zniżek na AC z 60% OC xD

A do tego leasingodawca najczęściej liczy sobie za obsługę zewnętrznej polisy :/
  • Odpowiedz
@fromasz56: wg mfind PZU wypada jako najtańsze z NNW, a przeklikać się przez każde towarzystwo oddzielnie... (,) Więc chyba nie ma sensu, ciężko znaleźć lepsze ubezpieczenie niż to, co oferują banki.

Pytanie który leasing wypadnie najlepiej, szkoda że w porównywarkach nie ma info o cenie pakietu OC/AC/NNW i Assistance, bo zazwyczaj jest oddzielnie i obowiązkowo :P
  • Odpowiedz
@krupek: Pakiet ubezpieczeń podnosi cenę, to fakt. Ale przy kredycie w 1. roku też wolałbym mieć AC, a chcę je na 3 lata. Amortyzacja 2-lata, ok... ale przed upływem 6 lat chyba trzeba potem liczyć jakiś podatek jeśli auto się sprzeda.
  • Odpowiedz
@szoorstki: dla auta nowego leasing powinien Ci wyjść między wibor + 2-2,5%. Najpewniej dla auta 3 letniego przy leasingu dłuższym niż 2 lata ta marża będzie sporo wyższa bo czysto teoretycznie po 5 latach auto jest w pełni zamortyzowane.
  • Odpowiedz
@krupek: Leasing BNP Paribas oferowany w Kii to ponad 112% wartości pojazdu + 2,99% ubezpieczenia, więc sporo więcej niż wibor+2-2,5%. Nowy czy używany, ciężko znaleźć coś poniżej 106%. Tyle tylko że pakiet AC/OC/NNW w nowym samochodzie to te 3% wartości, w używanym wychodzi to na oko 7-8%.

Leasing dwuletni kończy się wszędzie wykupem 19%, a wyższy wykup powoduje wzrost oprocentowania raty leasingowej, więc to może się opłacać tylko jeśli auto potem
  • Odpowiedz