Wpis z mikrobloga

#warthunder #warthunderczolgi

Cześć. Przetestowano juz czołgi z nowej aktualizacji które szczegółowo opisałem. po 3.5 godzinie pisania i sprawdzeniu tekstu na 3 sekundy przed wysłaniem tekstu #!$%@? prąd w całej dzielnicy i wszystko poszło w #!$%@?!!!!
Nie uratował mnie nawet Lazarus, aplikacja która na bieżąco zapisuje pisany tekst i zawsze go można przywołać. Wyczyściło w niej całą pamięć.

Pozwólcie, ze skrótowo napiszę:

RU 251 - to ulepszony kanonpanzer (ostatni niszczyciel niemców). Jest szybszy, ma wieżę, ma potężniejszą amunicję i rangę 6.7 gdzie słabszy niszczyciel ma 7.3. Może niszczyciela dadzą na 6.3. W końcu byłby grywalny, bo gorzej sobie radzi od najsłabszego brytyjskiego czołgu. RU to przegięta premka, która daje sobie radę nawet na V poziomie. Gra sie nim podobnie jak amerykańskim M18

Sturmpanzer II - niemiecki odpowiednik japońskiego ho-ro. 60mm penetracji pociskiem odłamkowym i chyba 270 kumulacyjnym, przy tylko 8 sekundach przeładowaniach sprawiaja, ze ten czołg skuteczny będzie nawet na IV erze...a będzie w I na 2.7.

T34 - Amerykański ciężki na 6.7. Ma +20mm blachy pod jarzmem chroniącej przed odłamkami i armatę większego kalibru, ale za to ma tylko pociski AP bez wkładki wybuchowej i penetracją 260mm. Niestety ta amunicja jest mocno upośledzona, przez co czołg będzie gorszy od swojego odpowiednika premium.

IS-6 - Radziecka premka. Najbardziej przegięty czołg z listy. Daje #!$%@? czołgom na V erze, a tym czasem jest na 6.7.
Armata jak w IS-2. Pancerz z przodu nie przebijany. NA wieży ma 150mm, ale za jarzmem jest wielkie działo, wiec jak spenetrujemy, to zamek armaty osłoni załogę. Nawet od boku cięzko go przebić. Do tego dochodzi duza prędkość i niezłe przyśpieszenie godne średniego czołgu. Jeśli tym czołgiem ktoś będzie grał ostrożnie na 2 lini tak jak się gra Is-2, to będzie to niezniszczalny czołg. Niestety nawet raszujacy na palę noob może wiele w nim zdziałać.

FV4005 - Brytyjski niszczyciel 6.7 zaraz po tortoisu. 14 mm pancerza w wieży w której znajduje sie cała amunicja i całą załoga (po za kierowcą.) Każde trafienie w nią kończy sie zniszczeniem pojazdu. Niszczą go nawet samoloty. Jedyną zaleta jest potężna armata z pociskami HESH z 275mm penetracją. Prawie każdy strzał zadaje ciężkie obrażenia przeciwnikowi, ale nie zawsze go zabija. pół minuty trwa przeładowanie. Dobra prędkość pojazdu i 10 km/h wstecznego. depresja działa -7
Bardzo trudny pojazd do gry na każdym trybie. W dodatku jego wieża obraca się najwolniej w całej grze. Brak magazynka.

Podsumowując: Aktualizacja chce najwyraźniej naprawić balans na końcówce IV ery, ale w efekcie sprawi, ze każdy czołg średni i każdy od 5.0 w górę będzie chłopcem do bicia dla czołgów z 6.7. Obawiam się, ze zamiast balansować, to powtórzą to co sie wyprawia w V erze. Czołgi z 8.0 masakrują te z przełomu IV i V ery.
  • 3
  • Odpowiedz