Aktywne Wpisy
Bloodwyn55a +83
Cześć Mirki, chciałbym opisać sytuację na prywatnym parkingu zarządzanym przez firme IT Parking sp. z o.o. i jednocześnie przestrzec przed ich praktykami, może to uchroni któregoś z Was przed mandatem i kopaniem się z koniem potem.
Ps. Wiem, że zielonka ale siedzę tu z Wami na innym koncie od 10 lat także spokojnie ;) Jedynie chcę pozostać anonimowy.
Tl;dr: Firma wystawiła mi "Dodatkową Opłatę Parkingową" za korzystanie z ich parkingu, pomimo posiadania
Ps. Wiem, że zielonka ale siedzę tu z Wami na innym koncie od 10 lat także spokojnie ;) Jedynie chcę pozostać anonimowy.
Tl;dr: Firma wystawiła mi "Dodatkową Opłatę Parkingową" za korzystanie z ich parkingu, pomimo posiadania
zdjecie_z_wenszem +1131
Od kilku miesięcy mam problem z odpalaniem auta. Auto pali za 2, 3 a nawet 4 razem. Po przekręceniu kluczyka obroty skaczą do góry i automatycznie opadają do zera lub wskakują na ok. 700 obr., silnik zaczyna się dławić i gaśnie. Bardzo długo świeci się czerwona kontrolka oleju. Czasem jest tak, że auto odpali z 500 obr. i dopiero po chwili silnik podbija je na ok. 1000 obr. Dodatkowym problemem jest utrata mocy. Przy jednym odpaleniu auto nie ciągnie jak trzeba. Czuć wręcz opór przy przyspieszaniu. Każdy z was kiedyś pompował piłkę i zna ten opór, kiedy jest full. Tutaj czuję podobny opór przy naciskaniu gazu. Natomiast przy kolejnym odpaleniu często jest już ok. Czasem wystarczy, że zgaszę silnik, zapalę jeszcze raz i moc wraca do normy. Śr. spalanie wzrosło z ok. 8l do 10.5l. Na rozgrzanym silniku auto praktycznie zawsze odpala na jeden strzał.
Dzisiaj rano wymieniony olej – brak poprawy.
Dotychczas przy silniku wymienione: praktycznie wszystkie oringi i uszczelki, odma, przewody odmy, kompletny rozrząd, uszczelniacze zaworowe, czujnik wdechowy wałka rozrządu, czujnik wałka mimośrodowego, pompa vacuum, jeden elektrozawór vanosa, termostat.
Wymieniałem też pompę paliwa na jakiś tani zamiennik. Czy może tutaj tkwić problem?
Auto regularnie podpinane pod komputer. 3-krotnie w tym czasie pojawił się błąd wydechowego czujnika wałka rozrządu. Po skasowaniu pojawiał się dopiero po kilku tygodniach. Przy ustawieniu kluczyka w pozycji II z okolic silnika dobiega dziwny dźwięk.
Zamieszam nagranie: https://www.youtube.com/watch?v=pvdF7_tPwTk
Proszę o wasze opinie i rady. Nad tematem głowię się już od kilku miesięcy.
#e46 #bmw #mechanika
Komentarz usunięty przez autora
a najlpiej pojechać do sprawdzonego mechanika ogarnaijącego n42b20, bo to nie ejst prosty silnik.
@PIENSCI_WONSZA: a to już by mnie zainteresowało bardziej niz problemy z odpalaniem - pompa oleju, zaworek zwrotny na niej, #!$%@? wie co jeszcze. nie ignoruj tego bo pożegnasz się z silnikiem.
Na komputerze czysto. Wałki ustawiają się prawidłowo.
vanosy piekna sprawa - nie regenerują ich a jeden 1,5k :) ale po tmy jak wymeiniłem obydwa + sterowniki vanosa + rozrzad to silniczek działał idelanie przez 80k km - potem sprzedałem auto.