Wpis z mikrobloga

@audiokoks: wolny rynek, nie widzę problemu, zwłaszcza że @MrOsamaful i tak pewnie poświęcił na naukę kilkadziesiąt razy więcej czasu od jego potencjalnych uczniów (więc i tak będzie dla nich mistrzem).

i jeszcze mała uwaga na temat samej "psychologii" nauczania - paradoksalnie taki świeżak jak @MrOsamaful może być lepszym nauczycielem niż doświadczony senior java developer; z takim to może podyskutujesz o wyższości paradygmatu funkcjonalnego albo podejścia reaktywnego, problemach z
  • Odpowiedz
@audiokoks: EH PANOWIE CORAZ WIĘCEJ AMATORÓW SIĘ PCHA DO ZABAWY HEHE MAM NADZIEJĘ, ŻE PRZEJDZIE TA NOWELIZACJA USTAWY I PROGRAMOWAĆ BĘDZIE MOŻNA TYLKO Z LICENCJĄ BO SERIO NIEKTÓRZY NIE MAJĄ ANI DOŚWIADCZENIA ANI WYOBRAŹNI I NA PRZYKŁAD IDĄ NA STUDIA, ŻEBY SIĘ NAUCZYĆ PROGRAMOWAĆ
  • Odpowiedz
@ppawel: Nie. Tutaj jest po protu beka z ludzi, którzy potrafią pisać hello world w Javie i piszą w CV: "Znajomość Javy". Jestem ciekawy jak taki świeży studenciak wytłumaczy na przykład Interfejsy w Javie - tego wymagają na studiach, a tak na prawdę Interfejsy tak jak klasy Abstrakcyjne to trochę abstrakcyjny problem i sprawdza się dopiero w pracy.
To nie jest koleś, który jest samoukiem i robi projekt za projektem
  • Odpowiedz
@audiokoks w sumie to jak byłem na studiach to ludzie, którzy zrobili kilka projektów na uczelnię (czas nauki, powiedzmy 30 godzin) robili takowe innym za pieniądze, więc obstawiam, że po dwóch tygodniach jakieś projekty na zaliczenie można spokojnie sprzedawać.
  • Odpowiedz