Wpis z mikrobloga

Już się robi ciepło, dlatego tyle ile mogłem zmyłem brudy spod maski nazbierane przez 21 lat eksploatacji. Biedny trawnik. Od mój gwiazdkowy prezent ma już komplet nowych świec i kabli. Wczoraj założyłem nowe dywaniki "na wymiar", w tym tygodniu zerowe resztki podsufitki i chciałbym zdjąć krzywki, kolektor dolotowy i pokrywy zaworów. Orientuje się któryś Mirek jak jest z chromowaniem? Na moich sporo już rdzy niestety. Pokrywy trzeba będzie wypiaskowac i maluję je na czarny mat. Litery wiadomo - czerwień :) przy okazji zrobi się nowe, niecieknace uszczelnienie pokryw. Jedno mnie niepokoi - mam strasznie mało wolnego czasu, a przed wyjazdem na #lubelskieklasykinoca chciałem ją jeszcze całą pomalować i moge się nie wyrobić. A gdzie piaskowanie zacisków, tylnego zawieszenia z sankami i miliony drobiazgów?
#alfaholicy, #alfaromeo, #carboners, #kornatnaprawia, #diy
konradk1 - Już się robi ciepło, dlatego tyle ile mogłem zmyłem brudy spod maski nazbi...

źródło: comment_RqHBJoVrCSmFawcG3POhj6DLVpZtSN2x.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • 1
@BrodaMGS jest to moje małe spełnienie motoryzacyjnych marzeń z dzieciństwa:) ciężko mi jeszcze mówić o awaryjnosci, myślę że będzie wesoło, bo jest wiele miejsc gdzie wydać, że polscy "specjaliści" działali. Na pewno do wymiany czujnik położenia wału korbowego i czujnik temperatury. Uszczelnienie miski olejowej, uszczelnienie półosi, olej silnikowy i filtry oleju i powietrza już zmienione, cała reszta do wymiany (oleje, płyny, filtr paliwa). Spawanie całego wydechu i zrobienie klapki do omijania
  • Odpowiedz
  • 1
@BrodaMGS zmieniłem olej i nie bierze, lekko słychać zawory na głowicy od grodzi. Na szczęście wałek na przedniej głowicy widziałem i jest ok, więc pewnie leniwy mechanik nie regulował zaworów z tyłu. Zrobi się z rozrządem. Po wymianie zrobiłem z 400 km, bo zima i letnie opony, ale oleju nie brał, wszystko było ok. Bardzo się obawiałem przed zakupem tej wersji busso, ale póki co jest ok :) zawias z przodu
  • Odpowiedz