Wpis z mikrobloga

@loczyn: Trudno o lepsze rozplanowanie niż siatka samych prostopadłych ulic. Nawierzchnia w Łodzi jest jak w każdym innym mieście i niewiele jej można zarzucić w większości miejsc. Trasa WZ, niedługo zamknięty krąg autostrad i dróg szybkiego ruchu dookoła Łodzi, po obu stronach oraz na północy/południu arterie, którymi omija się centrum. Tekst o skillu pominę bo to oczywiście niczym niepoparta bzdura.
  • Odpowiedz
@vind: Co Ci daja prostopadle ulice, serio? A jak by byly pod katem 30* to byloby lepiej czy gorzej? :)

Nawierzchnia jest ultra #!$%@?, chyba najgorsza ze wszystkich wiekszych miast w Polsce.

WZ - tragedia, prawie zerowy wplyw na przeplyw aut, a estetycznie to
  • Odpowiedz
@loczyn: Bateria w laptopie padła gdy już napisałem tu małe wypracowanie... Na szybko:
Pisałeś coś o "wielkości dróg". Oczywiście jest to typowo januszowe stwierdzenie, Szerokość dróg niekoniecznie prowadzi do zwiększenia przepustowości, prawo Lewisa-Mogridge'a.
Siatka prostopadłych i równoległych ulic to jeden z najstarszych i sprawdzonych w bardzo wielu miastach systemów urbanistycznych, zwany hippodamejskim o ile mnie pamięć nie myli. Tam gdzie można tam się go stosuje, jest najbardziej wydajny i najprostszy dla ludzi jeżeli chodzi o komunikację i wykorzystanie przestrzeni.
WZ, wygląda świetnie i jest bardzo schludna, pozwala sprawnie ominąć centrum. Nie popadaj w szukanie haczyków gdziekolwiek, doczepianie się dla samego doczepiania się. To była bardzo bardzo potrzebna inwestycja, nie dało jej się uniknąć, można było jedynie odwlekać.
Nie wiem jak Wwa może wypadać lepiej, w porównaniu do A1-A2-S8 niedługo domkniętego kolejną S-ką. Komunikacja Autostradą lub drogą szybkiego ruchu w praktycznie każdym kierunku, Łódź jest obecnie drogowo genialnie skomunikowana. Dorzuć do tego wypieranie tirów z
  • Odpowiedz
@vind:

Pisałeś coś o "wielkości dróg". Oczywiście jest to typowo januszowe stwierdzenie, Szerokość dróg niekoniecznie prowadzi do zwiększenia przepustowości, prawo Lewisa-Mogridge'a.

To pierwszy rok urbanistyki, ale to, że znasz hasło nie oznacza, że wiesz o czym mowa :)
Zależy jaka jest optymalna szerokość. W Warszawie główne arterie mają po 3 pasy, w Łodzi dominują 2 pasy.
W Łodzi chyba z 3 pasmówek to Włókniarzy
  • Odpowiedz
To pierwszy rok urbanistyki

?

Zależy jaka jest optymalna szerokość. W Warszawie główne arterie mają po 3 pasy, w Łodzi dominują 2 pasy.

W Łodzi chyba z 3 pasmówek to Włókniarzy której wychodzi.

Jeśli ilość pasów nie ma znaczenia to niech Łódź jebnie jednopasmówki.
  • Odpowiedz
Dałeś zdjęcie z okresu budowy, brawo xd Na większości długości trasa jest schowana na niższym poziomie. Z dawnych 4 pasów w każdym kierunku na całej długości obecnie na powierzchni są 2 pasy i wolniej się nie jedzie.


@vind: Chciałem pokazać ogrom tego molocha który niszczy centrum. Wybudowany wygląda tak samo do dupy.
Z resztą masz, teraz http://www.mosty-lodz.pl/uploads/realisation6_gallery3.jpg
jak było keidyś http://4.bp.blogspot.com/-yIDg9Bt737Q/UkgI2ydN1cI/AAAAAAAADgk/exoH56cf2fw/s1600/KZ_20130929_1.jpg
Gdyby na starym drzewa posadzić i zlikwidować ten długi przystanek to było dużo
  • Odpowiedz
@loczyn:
O wz to opinie, więc przeciwko nim mogę postawić własną opinię. Łodzianie lubują się w szarości, dlatego na każdym zdjęciu które wrzucasz widać park? Gdzie wcześniej miałeś tą zieleń? Te strzępki trawy między ulicami? No faktycznie, można się nimi było nacieszyć xD Dookoła wz są nasadzenia. Wcześniej natomiast jedyne co tam było, to 8 pasów w których ilość samochodów opłacało się podawać w jednostkach sześciennych.

Może pogadamy o wisłostradzie, czyli jednym z najbardziej zmarnowanych potencjałów w Polszy? XD

Natomiast dalszego bezczelnego kłamania
  • Odpowiedz
Natomiast dalszego bezczelnego kłamania nie zniosę.

http://www.worldcam.pl/kamery/polska/lodz Gdzie te tiry?


@vind: No teraz nie ma jak pobudowali do okoła obwodnice.
Tylko Ty się spierałeś, że Łódź jest lepsza od Wawy pod tym względem, jak może być lepsza jak dopiero co do podobnego poziomu dociągnęła. Czytaj to co
  • Odpowiedz
No teraz nie ma jak pobudowali do okoła obwodnice.

Tylko Ty się spierałeś, że Łódź jest lepsza od Wawy pod tym względem, jak może być lepsza jak dopiero co do podobnego poziomu dociągnęła. Czytaj to co piszę.

Pisałeś "Jest wystarczająco, żebyś nie uświadczysz tirów, czego o Łodzi powiedzieć nie można, ale fakt po otwarciu ostatniej wschodniej jest sporo na plus."
To w końcu można uświadczyć te tiry czy nie? Raz piszesz (w czasie teraźniejszym, tylko trochę upośledzonym), że tak, potem cofasz to co mówiłeś i twierdzisz, że już nie.

@loczyn: Nie spieram się, że jest lepsza czy gorsza, tylko że jest porównywalna, każde miasto ma zalety i wady. Natomiast mówienie, że Łódź spieprzyła potencjał przy porównywaniu jednoczesnym jej do Wawy to
  • Odpowiedz