Wpis z mikrobloga

#mechanikasamochodowa #diy

Auto - avensis t25 2.0 benzyna - wymiana czujnika ciśnienia paliwa (wysokiego).

W skrócie aby dostać się do czujnika musiałem rozebrać dolot, przepustnice, kolektor i klapki. Wg. serwisówki powinienem odłączyć pompę niskiego ciśnienia, zapalić i dać silnikowi zgasnąć - nie moglem tego zrobić bo czujnik był walnięty i ECU przez niego wogóle nie działał.

Pytanie: Po tygodniu stania auta w garażu muszę złożyć wszystko, odpalić silnik, rozłożyć ponownie i dopiero wymienić czy paliwo mogło już uciec (pompa 90-120 bar napędzana walkiem rozrządu).? Ewentualnie inny patent?
  • 3
@biskup2k: Dokładnie do spuszczenia paliwa z układu - do samej wymiany czujnika (znajdujący się w listwie).

Do czasu przyjścia czujnika jeszcze trochę poczyszczę to co mogę z nagaru, i pewnie ostatecznie skręcę i odpalę, z drugiej strony nie wszystko zawsze jest robione książkowo i ludzie też dają radę, kwestia doświadczenia którego ja aż tyle nie mam :)