Wpis z mikrobloga

@pmache: Ja zawsze ustawiam jakąś zmienną na przykład CharState, komponent który pobieram to Animator, dodaje to w edytorze animatora tam gdzie się ustawia te bloczki z animacjami i robi między nimi połączenia, i potem w każdej strzałce ustawiam że jeżeli CharState equal 1 to odgrywana jest taka animacja a jak na przykład 0 to inna, w skrypcie to wygląda tak

Animator anim;

void Start ()
{
anim = gameObject.GetComponent();
}

potem
@pmache:

private void Update()
{
**_animator.CrossFade("run")**;
if (Input.GetMouseButton(0))
{
GetClickedPosition();
}
MoveToPosition();
}

masz CrossFade w metodzie MoveToPosition, ale wywołujesz też w każdej klatce niezależnie od ifa (pogrubione)

najlepiej i tak zrobisz wymieniając komponent Animation na Animator tak jak pisał @wextor
@BePePe: !sorry że po dniu odpisuje, zarwałem w WoWie :p
Spoko, jeszcze dzisiaj podeśle (hura, darmowe assety!), ale profesjonalnej roboty się nie spodziewaj z mojej strony hehe - skrypty są w C#.

Ale i tak wolałbym się czegoś dowiedzieć co/jak etc, by na przyszłość wiedzieć niż ktoś miałby grzebać w moim projekcie ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Aaaaalbo - spróbowałbym od zera z tą animacją i skryptem do