Aktywne Wpisy
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 100 CV. Efekt – 1 rozmowa o pracę, na której zostałem odpalony i nie przeszedłem rekrutacji. Reszta ofert, na które aplikowałem CISZA.
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 1000 zaproszeń/polubien na różnych aplikacjach randkowych. Efekt – 4 pary, z czego 3 to jakieś fejk konta/scamy i jedna – 36-letnia bezrobotna bambaryła z 3 bękartów. (Nie pytajcie czemu dałem jej lajka, po prostu każdego dodawałem).
Chciałem się wyprowadzić od
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 1000 zaproszeń/polubien na różnych aplikacjach randkowych. Efekt – 4 pary, z czego 3 to jakieś fejk konta/scamy i jedna – 36-letnia bezrobotna bambaryła z 3 bękartów. (Nie pytajcie czemu dałem jej lajka, po prostu każdego dodawałem).
Chciałem się wyprowadzić od
3x32 +7
Zawsze robi wrazenie
Sa modele np DRAGONFLY ktore sa dosc czesto spotykane. Chyba od 28ft dlugosci.
Do tego dochodzi np czarter gdzies na Adriatyku, mysle ze i tam mozna trimarana dorwac.
http://www.dragonflycharter.eu/en/booking/offer/
Zdecydowanie inaczej plywa sie wielokadlubowcem, jednak prowadzenie takiego jachtu wiaze sie ze spora odpowiedzialnoscia.
Ale to juz zupelnie inny temat.
Osobiscie wolalbym plywac tri niz katem
Nie wiem czego dokladnie oczekujesz. W kata/trimaranie wazne jest by go nie przeciagnac i refowac sie duzo wczesniej niz pomyslisz ze trzeba.Jak pewnie wiesz turystyczne trimarany (katamarany) ciezko postawic na plywak, po prostu sa spore, a w dodatku nie czujemy zbytnio sily przechylajacej, co moze skutkowac utrata masztu. Dzieje sie tak najczesciej wlasnie.
Gdy juz uda nam sie postawic go na plywak, okazac