Wpis z mikrobloga

Zaznaczyłem na stronie zalando opcje zwrotu paczki lecz niestety kurier się nie pojawił. Napisałem do suportu i wysłali mi instrukcję do formularza żeby zamówić kuriera bezpośrednio na stronie fedex. Na jego końcu znajduje się takie zdanie "Zostałem poinformowany o konieczności utworzenia listu przewozowego." Jako, że pierwszy raz korzystam z fedexu to nie za bardzo ogarniam o co chodzi. :c Skąd taki formularz wziąć? Czy nie wystarczy list przewozowy dołączony przez zalando do paczki?

#kurier #pytanie #zalando
  • 16
@Gh0st: dzięki, o tym nie pomyślałem. W sumie to jest to samo co zalando wrzuca do paczki więc chyba nie musze tego drukować. Skupiłem się na fedexie ;D
@d3sire5: jest 100 dni na zwrot więc po prostu mi się nie spieszyło ;D
@Byku_Byku: Jeśli kurier się znów nie pojawi to musisz kolejny raz ponowić zlecenie odbioru na Zalando, bo kurierowi nie przenoszą tego wcześniejszego na następny dzień. Możesz spokojnie dać paczkę z etykietą która była w środku mimo, że system wygenerował ci nowe. I jak spodziewasz się kuriera to nie sugeruj się godzinami które zaznaczasz, bo kurierzy i tak się często pojawiają kiedy im pasuje.
@Byku_Byku: ja tylko naklejam naklejkę zwrotną na oryginalną i zaklejam paczkę. Nawet często odbieram w jednym miejscu i zwracam z drugiego. Na naklejce zwrot jest niby z pierwszego. Zawsze działa. Żadnego nowego drukowania listu przewozowego. Najlepiej zamówić coś nowego z zalando i jak przyjdzie info że przesyłka gotowa, to zamówić zwrot na następny dzień ( ͡° ͜ʖ ͡°) Bo z tym odbieraniem to rzeczywiście czasami jest słabo.