Wpis z mikrobloga

Czy ktoś miał do czynienia z rachunkiem kosztów podróży zagranicznej kierowców samochodów ciężarowych? Coś jak załączony obrazek...

Chodzi mi o wypłacanie diety w nawiązaniu do rozporządzenia ministra pracy i polityki społecznej z 29.01.2013.

Jeżeli przykładowo wysyłam kierowcę z ładunkiem do Holandii a on w drodze powrotnej jeszcze coś innego transportuje do Francji i wraca to jak to liczyć?

#spedycja #kadry #ksiegowosc
mirkamalina - Czy ktoś miał do czynienia z rachunkiem kosztów podróży zagranicznej ki...

źródło: comment_o6ESNhhPqS3f0e3Y2gHV3NLenvBolIyq.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
Chodzi mi o wypłacanie diety w nawiązaniu do rozporządzenia ministra pracy i polityki społecznej z 29.01.2013.

Jeżeli przykładowo wysyłam kierowcę z ładunkiem do Holandii a on w drodze powrotnej jeszcze coś innego transportuje do Francji i wraca to jak to liczyć?


@mirkamalina: Po tym jak dodałaś dopisek, to stwierdzam, że jednak wiele nie pomogę ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Ja wypełniałam mocno urposzczony formularz, z ewidencją przebiegu, godziną
  • Odpowiedz
@Mirabelia: Dopiero zaczynam z tym przygodę więc nawet nie wiem czy dobrze to rozumiem. Ale dostaję takie druczki wypełnione przez kierowców i nie wiem czy jak on jedzie przez Niemcy, Holandię, Belgię do Francji i wraca, to ja mam brać pod uwagę diety do każdego z tych państw czy docelowa jest Francja to traktuję to jak wyjazd do miejsca docelowego?
  • Odpowiedz
@Mirabelia: Ja wiem, że muszę przekroczenie granic z każdego kraju liczyć i tu masz rację, bo chyba już dla Niemiec i Francji trzeba monitorować czas pracy kierowców w tych krajach. Także tu masz chyba rację :)
  • Odpowiedz
@mirkamalina: Dany kraj zaczynasz naliczać od wyjazdu z Polski lub opuszczenia kraju w którym był poprzedni załadunek/rozładunek. Ostatni liczysz do polskiej granicy.
  • Odpowiedz