Aktywne Wpisy
josb515 +320
#ciekawostki Cześć. Jestem Koreańczykiem bardzo zainteresowanym Polską. Studiując o Polsce trafiłem na tę stronę. Myślę, że tym, co reprezentuje kraj, jest historia, język i muzyka, ale ja studiuję język i dla historii czytam książkę „Historia Polski” napisaną przez Japończyka. Kiedy jednak szukałam muzyki do słuchania, YouTube polecił mi muzykę Natalii Nykiel... ale to chyba nie mój styl. Trochę ciszej, polska śpiewaczka narodowa! Byłbym wdzięczny, gdybyś mógł polecić muzykę takiego piosenkarza
Klimbert +86
Tak to jest jak się czeka na księcia z bajki w nieskończoność, a kwestię dziecka odkłąda się na później.
#demografia #dzieci #zwiazki
#demografia #dzieci #zwiazki
Wśród plusujących rozlosujemy 20 zestawów gadżetów. Aby wziąć udział w losowaniu należy plusować ten wpis do 05.02 godz. 22:00. Zielonki nie biorą udziału ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W zestawie znajduje się:
- kubek z logiem easycoin.pl,
- 2 długopisy,
- pendrive 4 gb,
- klucz prywatny portfela PLC (polcoin) z saldem 10 000 PLC,
- kod promocyjny o wartości 10 PLN do wykorzystania na giełdzie easycoin.pl
To świetna okazja, aby zacząć przygodę z kryptowalutami!
#bitcoin #polcoin #easycoin #kryptowaluty
2. co tak drogo xD
3. czy to bitcurexBis?
Wymień jedną zaletę tej giełdy nad innymi?
Bitmarket i bitbay - wypłaty do 15k EURO bez weryfikacji (nawet numeru telefonu), na bitbay także wpłaty...
Komentarz usunięty przez moderatora
1. Giełda wystartowała 03.12.2016 r.
2. Cena jest porównywalna z innymi europejskimi giełdami.
3. Zapewniamy, że nie, nie jesteśmy w żaden sposób powiązani.
Przyjrzyj się #vidz jest na yobit ale teraz jest dość wysoko spompowany, na dumpie możnaby się zainteresować.
Mimo obecnych wątpliwości, zachęcamy Ciebie do wypróbowania naszego serwisu w przyszłości. Pozdrawiamy!
@Easycoin_pl: jak szybkie? Z automatu tak jak bitmaszyna.pl?