Wpis z mikrobloga

Mirki mam w #!$%@? duży problem ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Musiałem się dostać do zaworu nagrzewnicy w #seicento. Dostałem się, poskładałem auto, próbuję odpalić a tu dyskoteka.

https://youtu.be/qwsmoXPBoPI

Na zapłonie przekazniki cykają, licznik wariuje, przy próbie przekręcenia na rozrusznik wszystko gaśnie. Raz normalnie przełączył się w zapłon bez cykania ani nic, przy próbie odpalenia tylko cyknął rozrusznik i nic więcej.

Dziwne jest to że przy mierzeniu napięcia na aku kilka razy (ciągle na wyłączonym zapłonie) szło tak:

1 próba - 11.91
2 próba - 10.45
3 próba - 8.5
4 próba - 12,08 (?!)

#mechanikasamochodowa
  • 9
@NewEpisode no to skoro milion procent masy ok i wszystko dobrze podpiete to zostaje ci akumulator, to ze miesiac temu bylo tyle nie znaczy ze dzis jest to samo. elektryla prosta jak budowa cepa w tym aucie wiec nie ma co za bardzo wiecej szukac tym bardziej przy tych objawach