Aktywne Wpisy
Enxixgebjxix +109
#!$%@? ludzie w robocie od rana cisną mnie od jakiegoś dziwaka. Był temat włosów, no i laski się smiały że faceci to nawet tyłka nie golą, no faceci zaczęli się wypowiadać że golą hehe itp.
I do mnie od razu A ty młody golisz?
No i ja w sumie to się zdziwiłem że tak można bo mówię że no jak skoro włosy mi z dupy wychodzą. I oni zapytali że o co
I do mnie od razu A ty młody golisz?
No i ja w sumie to się zdziwiłem że tak można bo mówię że no jak skoro włosy mi z dupy wychodzą. I oni zapytali że o co
Graner +23
Odpowiedzi na reklamację udzielimy nie później niż w terminie 60 dni od dnia jej otrzymania. O podjętej decyzji poinformujemy niezwłocznie osobnym pismem".
Art. 7 ustawy mówi, że istnieje taka możliwość, ale trzeba wyjaśnić przyczynę opóźnienia, okoliczność która musi być ustalona do rozpatrzenia sprawy i termin. Chcę zaznaczyć, że wszystkie formalności, dokumenty, zdjęcia były przekazane przedstawicielowi. Po przeczytaniu tej odpowiedzi, napisałem do ubezpieczyciela. "Jestem zniesmaczony działaniem Państwa związanym z likwidacją szkody, gdzie sprawa jest wydłużana mimo, braku uzasadnienia. Ustawa mówi, że podmiot rynku finansowego ma termin 30 dni na udzielenie odpowiedzi na reklamację, którą otrzymał. W przypadku skomplikowanych spraw ten termin może zostać wydłużony do 60 dni, ale konsument musi otrzymać informację wskazującą powód opóźnienia odpowiedzi. Musi mieć też napisane, kiedy otrzyma ostateczne stanowisko firmy. Niestety Pani odpowiedź pomija uzasadnienie, W związku z tym prawo przewiduję, że w przypadku braku ustosunkowania się do zgłoszonej reklamacji przez konsumenta, ubezpieczyciel zgadza się z roszczeniami konsumenta.
"Dotychczas nie ustaliliśmy wszystkich okoliczności, niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji". Uważam, że w/w uzasadnienie jest nierzetelne, ponieważ wszystkie dokumenty związane z szkodą, przekazałem Państwa przedstawicielu podczas oględzin zdarzenia. Na podstawie uzyskanych dokumentów byli Państwo w stanie wycenić szkodę, a teraz gdy zbliża się termin rozpatrzenia sprawy pisze Pani w ostatni dzień, że nie ustali Państwo okoliczności."
Po tym mailu następnego dnia dostaję odmowę reklamacji, wraz z opisem. Chcę zaznaczyć, że to jest dzień 31 od daty wysłania reklamacji.
Ale moje pytanie dotyczy tego czy TU spełniło wymogi Ustawy. Czy mogą przedłużyć termin reklamacji do 60 dnia, bez uzasadnienia?
@conus: Ach nie doczytałem tego.
Duża różnica między tym czego chciałeś a tym co ci przyznali?
Komentarz usunięty przez autora
Cóż ci doradzić. Uważam, że warto powalczyć.
Po pierwsze rzeczywiście wydaje się (z tego co piszesz), że kwota powinna byc wyższa.
Po drugie wydaje się, że rzeczywiście przysługuje ci uznanie, iż reklamacja została rozpatrzona na twoją korzyść.
Nie wiem ile prawnicy u ciebie biorą albo firmy odszkodowawcze, ale może warto przez taką osobę/firmę złożyć jeszcze raz pismo z prośbą o ponowne rozpatrzenie sprawy (i od
@conus: toć się przecież wypowiadam ( ͡º ͜ʖ͡º)
18.01.2017 wymijająca odpowiedzi.
19.01.2017 odmowa reklamacji.
Komentarz usunięty przez autora