Wpis z mikrobloga

Jeżdżę ok 2 razy w roku od kilku lat. Tunel od 90 do 130 w jedną stronę. Prom taniej, ale ok 2 godzin dłużej.

Paliwo ok 150 funtów w jedną stronę, ale mam duży silnik i w Niemczech zawsze cisnę.

możesz kupić breakdown cover na 1 dzień przejazdu za kilkanaście funtów.
@martinosv: nie ukrywam, ze prom bylby dla mnie lepszym rozwiazaniem, bo bede jechac solo. wiec mialbym czas zeby sie kimnąć no i bedzie oczywiscie taniej. mam zamiar jechac zwyklym benzyniakiem 1,6 wiec spoko :) no i wlasnie, co jezeli auto sie "zesra" po drodze, jakies ubezpieczenie z laweta w razie w by sie przydalo. to jest ten breakdown cover?
@Lanza: zamordujesz, znaczy - ja jechałem moją pierwszą trasę Seatem Toledo 1.6 100km i nawet spoko było, ale im szybsze auto tym lepiej się jedzie, szczególnie przez Niemcy. Przy dużych prędkościach w lekkim aucie trzeba uważać na podmuchy wiatru :)

@wywijas: jak nie masz LPG to możesz tunelem ale:
1. lubią tam obozowicze do niego wchodzić
2. jest drożej

Osobiście polecam prom DFDS Seaways i płynąć do Dunkierki - jest
@wywijas: @martinosv: @sorek: Ostatnio za tunel , wrzesień albo październik płaciłem 60 dwie dwie strony. IMO tunel >prom i uchodźcy nie wchodzą już bo żandarmeria z bronią pilnuje.
Dratford Crossing 2.50 w jedną stronę, płacisz online lub przez telefon, możesz przed podróżą albo w ciągu 24h po.
@Lanza: Ja jechałem w obie strony VW Polo 1.4 Wykonalne, ale nie pociśniesz ze względu na wysokie spalanie przy szybkiej jeździe i hałas w kabinie. Małe silniki naprawdę potrafią wyć przy wyższych obrotach, co po kilku godzinach jazdy trochę denerwuje.
@Kuba_prezes: No to wiem bo jechałem do Londynu z Barnsley ostatnio to przy 110km/h już jest głośno. Więcej raczej bym nie cisnął, a Ty jaką prędkość trzymałeś na autostradzie? Jakie spalanie Ci wyszło?