Wpis z mikrobloga

@al_to: "Tragedia. Faktycznie przejście przez mękę. Nawet trudno dodać negatywny komentarz, bo musi przejść weryfikację czy można opublikować. Sprzedają sprzęt uszkodzony mechanicznie i zganiają na klienta. Trzymajcie się z dala od tego sklepu. Bardzo poważnie przestrzegam wszystkich."

To jest cytat o was z linka ktory daliscie.
@al_to: Dobry ten film rebrandigowy, pierwsza klasa!
a jak a... nie wiadomo dlaczego, pewnie żeby było pierwszą literką alfabetu.
l jak kultura
t jak empatia
o jak indywidualne podejście

Jak to mówią w internetach - mózg #!$%@?. Pewnie za kilka lat na maturze z języka polskiego będzie "Zainterpretuj spot rebrandingowy Satysfakcja.pl/al.to". Może będzie trzeba jeszcze porównać z Cierpieniami młodego Wertera?
@JabLuszko: Dziękujemy za opinię na temat naszego filmu, każda opinia odbiorców jest dla nas cenna :).

Natomiast jeśli potrzebujesz pomocy w kwestii jego interpretacji - nie było naszym celem rozwijanie skrótu w żaden sposób (co właśnie widać po braku prawidłowości w tym względzie), a jedynie przekazanie idei, które są dla nas w działalności al.to najważniejsze. Wykorzystane w tym celu połączenie między literami występującymi w logotypie a fragmentami słów opisujących wartości jest
@jayjay1337 Kwestia zatwierdzania komentarzy należy do portalu na jakim Klient chce podzielić się opinią. Zwykle zatwierdzane są wszystkie komentarze, jedynie te, które mogą zawierać słowa powszechnie uważane za obraźliwie mogą powodować brak akceptacji. Portal Opineo uśrednia łączną liczbę komentarzy, stąd wyniki 100%. Zapewniamy także, że wszelkie nieporozumienia lub niedogodności staramy się jak najszybciej wyjaśniać, tak aby Klient uzyskał komplet informacji oraz dogodne rozwiązanie. Jesteśmy do dyspozycji pod numerem 34 348 00 00,