Wpis z mikrobloga

@Kick_Ass: Musze kiedyś dostać coś takiego do testów. Na weekend. Jestem ciekaw czy przetrwa. Mówię serio. Jest taka możliwość? Bez żadnej taryfu ulgowej, w końcu ma założone Karoo3 (albo podróby). Jestem bardzo ciekaw jak bardzo by się rozpadł taki sprzet po weekendzie ze mną :-)
  • Odpowiedz
  • 1
@blubi_su weź Rometa ADV 250 albo 400 na testy. Myślę że spokojnie dostaniesz , 250 , bo 400 chyba oficjalnie poza chłopakami z Transkarpatian Trip nikt jeszcze nie ujeżdżał. Benelli to chyba oryginalne motocykle ..
  • Odpowiedz
@Kick_Ass: Tak bez żartów jeszcze dodam że :
- pociągnięcie kolektorów pod silnikiem bez jakiejkowiek płyty, osłony, czegokolwiek będzie skutkowało poważnymi uszkodzeniami przy pierwszej hopie na kamieniach :P
- końcówka wydechu jest "sportowa", bez obejmy, urwie się od drgań.
- wydech jest za nisko, będzie nabierał wodę
To tak na szybko :P
  • Odpowiedz
@Kick_Ass: Tyle że jest jeden mankament. A co jeśli ten chinol mi się pod dupa rozleci? Złamię mu ramę, lub korba wyjdzie bokiem z silnika? To chinol, trzeba brać pod uwagę takie scenariusze. No i przyjdzie mi zapłacic za złom 30k.
  • Odpowiedz
@blubi_su:

To jest szutrowo-ścieżkowy motocykl na 17 calach, gdzie z tym i w jaki teren?
płyta pod silnikiem nie jest potrzebna ze względu na kolektory tylko ze względu na aluminiowy korpus silnika,
wydech jest stalowy i nierdzewny, drgania twina 500 na nikim wrażenia nie robią, a w razie czego 5 minut u spawacza.
pracujący wydech nie
  • Odpowiedz