Wpis z mikrobloga

@xetrov: @tomekk_: Ja miałem (i nadal mam) już kilka alf z JTD o mocach 115-175KM. Każda była świetna, nie sprawiała problemów, mało paliły i się dobrze zbierały. Ja wiem, że 1.4 75KM z gazem jest tanie w eksploatacji i nie jeździ na "gnojówkę", ale lubię czasem bezstresowo wyprzedzić :)
@konradk1: nic nie mam do jtd, to w końcu nie tdi ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tyle że to nadal ropniak, do kabrioleta też byś wsadził ropniaka? Nie pasuje tu zbytnio i tyle.

Jeżdzę 3.5 na 'czystom bęzynę' więc nawet nie próbuj zaczynać pocisków tego typu bo podejrzewam że jednak wyprzedzam nieco szybciej niż Ty.
@xetrov: 5-cio cylindrowy JTD brzmi ładnie (jak na diesla). Nie robię pocisków, po prostu każdy potrzebuje czegoś innego. Ja przy moich przebiegach jeżdżąc 3.5l benzyną bym zbankrutował, albo nie miał na nic poza paliwem :D Mimo wszystko nie jestem jednym z tych kierowców, którzy wyprzedzają tira 30 sekund, bo nie wkręcą małej benzynki na obroty. Każdemu potrzeba co innego, stąd diesel w Giulii.
@konradk1: dopóki jest wybór i turbodiesel to nie jest jedyna opcja to nie widzę problemu, to wyżej było z przymrużeniem oka. Gorzej jak dojdzie do tego, że do wyboru będzie albo mikrobenzyniak R3 z pięcioma turbinami albo niewiele większy dieselek.

Jakbym jeździł naprawdę dużo (tak chociaż z 50kkm rocznie) to bym założył LPG, nie lubię karmić budżetu państwa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@xetrov: Niestety i tak karmimy :/ Diesel 2.2 i tak nie brzmi jeszcze źle (mogli by tam dorzucić v6 z maserati), poza tym nieco się zdziwiłem, że nie wrzucili do giulii 1.4t ok 150KM na jakąś podstawę cennikową. Silnik mimo wszystko ma dobre opinie, a cennik by mógł startować ze sporo niższej kwoty. Sama Giulia nie jest też ciężka. Chyba włosi nie chcą robić premjum jak opel, albo kiedyś tam go