Wpis z mikrobloga

Drugą decyzja Prezesa Solgazu (bo pierwszą powinno być #!$%@? "czarodzieja") powinno być stworzenie przez dział IT generatora nicków dla nowego działu marketingu dla dalszej "szeptanej" działalności. Plus jakieś szkolenie, bo to co można znaleźć to jest jakiś kabaret. Subtelni niczym Rewolucja Październikowa... To nie jest marketing szeptany, to jest marketing wrzeszczany...
FrasierCrane - Drugą decyzja Prezesa Solgazu (bo pierwszą powinno być #!$%@? "czarodz...

źródło: comment_jexDRtSKCr5TqdJdcxzZCdQ7UoTakRCi.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@The_Riddler: No na pewno oszczędza 40% kiedy robi szybką kaszkę nie korzystając z tego darmowego pola (no chyba, że dziecko płacze tylko jak robią obiad xD). Nawet gdyby ten jego pseudotest pokazywał rzeczywistość (a że nie pokazuje to już było w gorących ze 2 razy), to przy takim trybie zużywałby tyle samo albo więcej.
  • Odpowiedz
@The_Riddler:

takich wiarygodnych to ze świecą szukać.

I #!$%@? biel odpisał xD Jakim trzeba być debilem, żeby stosując marketing szeptany posługiwać się na wielu różnych forach swoim prawdziwym imieniem i nazwiskiem xD
  • Odpowiedz
Samochwała w kącie stała
I wciąż tak opowiadała:
„Zdolna jestem niesłychanie,
Z nami łatwe gotowanie,
Nasza płyta tryska ciepłem,
A rachunki? Srogo śmiechłem!
  • Odpowiedz