Wpis z mikrobloga

@einz: plane z modyfikatorem/teksturą displacement

wzglednie wrzucenie tego jako brusha i w pionowym rzucie wyrzeźbienie w zbrushu czy innym. Ale nie wiem czy kwadratowy brush może być
@einz: Zamieniasz bitmapę na wektory w np. Adobe Illustrator czy czymś podobnym. Zapisujesz w formacie AI najlepiej w starszej wersji, importujesz do maxa, z zaimportowanych wektorów "extrudujesz" polygony. Done.
@einz: co do pomysłu Surgeon, to jeszcze zapodam wersje blenderową (chociaż nie ma tagu): można też zapisać jako SVG (jak masz projekt w ilustratorze), zaimportować SVG, edit mode -> extrude ile Ci się tam podoba ( ͡° ʖ̯ ͡°)

@LogosM: @cfani4k: Ja chcę stworzyć z tego geometrię której później będę używał, więc chyba jedynie rozwiązanie sirgorna by miało sens, ale także się obawiam że siatka będzie skopana :(
@einz eksportuj z ilustratora do dwg. Plik otworz w skeczapie. Po rozbiciu rysunku go obrusuj i skeczap powinien zrobic ladna plaszcYzne pocieta tak jak na rysunku. Teraz w skeczpie jest opcja by proporcjinalnie zniejszyc face ‘do srodka‘. Podobnoe dziala co inset w edycji polygona w maxie. Potem extrude. Najszybciej w ten sposob uzyskasz siatke ktora nie bedzie wymagala poprawy. Analogicznie w maxie z uzyciem inset i extrude. Metoda z modyfikacja spline sprawi
@LogosM: EJ TO WEŹ MI WYŚLIJ XD A tak serio to robiłeś to shadow boxem? Swoją drogą liczyłem na jakiś 1000 polygonów a nie 100000000 :(

edit, aha, nie widziałem tego posta wyżej. Dzięki za info, ale chciałem to wykorzystać do ue4 bo mi textura z maskingiem daje słaby rezultat w cieniowaniu, picrel. Niestety, taka geometria x4 mi zamuli scenę za bardzo.
W UE tutaj to plane z teksturą tej siatki
źródło: comment_qgvvCSg1mmO8ssq9fN8QgHbB9BKE2NdW.jpg