Wpis z mikrobloga

@sokytsinolop: Obstawiałbym że silnik gry (który ma pewnie sporo kodu synchronicznego) powoduje zwiększone zużycie. Może spróbuj wydzielić kod gry do innego modułu odpalanego przez child_process?

No i tak jak mówię, możesz spróbować sprofilować kod za pomocą chrome dev tools.
@larvaexotech: raczej nie, dobrze sobie radzi nawet przy większej ilości ludzi online ale z czasem czymś się zapyta, teraz trochę doczytałem i mogło ty być spowodowane niezwróconymi callbackami, sprawdziłem też ale nigdzie rekurencyjnie nie odpalam setTimeout ani setInterval :/
@sokytsinolop: Sprofiluj kod i zobacz w jakich funkcjach program najczęściej utyka.

Czy Twoja gra jest czasu rzeczywistego? Jeśli tak to pewnie masz coś w rodzaju game loop? Np.:

function doGameLoop() {
// checkPlayers();
// checkEnemies();
// checkScore();
// checkWhatever();
// process.nextTick( doGameLoop );
}

Jeśli masz to rozwiązane na takiej zasadzie to za pomocą new Date().getTime() pozwracaj sobie deltę w console.log na początku tej funkcji i co każdy krok i zobacz