Mirki, szukam rozwiazania typu RMA/CRM do kontroli i panowania nad zgloszeniami, macie doswiadcznie z konkretnym produktem? Moze pracujecie lub pracowaliscie nad ktoryms rozwiazaniem i znacie wady/zalety?
@wielowitamin: wszystko dopiero startuje wiec skala baardzo mala, moglby to byc system ticketow(zgleszen) wiazanych na pewnym etapie do technika/osoby obslugujacej zgloszenie. Musi byc mozliwosc dodania dokumentacji zgloszenia, zdjecia, skany dokumentow, edycja notatek, pozycje magazynowe uzytych komponentow/elementow, wydruk zgloszenia wraz z historia podjetych dzialan. Moglem to napisac od razu.
@Pan_Slon: Ja w pracy używam systemu Mantis. Ogólnie jest to Bug Tracker ale jest mocno konfigurowalny pod względem statusów zgłoszeń itp. Można dodawać czas pracy w komentarzach tworzyć projekty przypisywać je do konkretnych osób. Jest możliwość załączania plików. Z tego co się orientuje jest darmowy.
@WasylWasaty: faktycznie cos mi swita, choc jak pamietam to bardziej do ticketowania zgloszen serwisowych typu jakis soft i bledy w nim pojawiajace sie. Moze nie dokonca mam dobre wyobrazenie o tym rozwiazaniu.
@Pan_Slon: Fakt głównie używam go do zgłaszania błędów softu i zmian. Ale nie stoi nic na przeszkodzie, żeby stworzyć zgłoszenie naprawy czy czegokolwiek i je komuś przypisać z odpowiednimi statusami. W końcu zgłoszenia czytają ludzie. Ale nie wiem jak wygląda praca serwisu od środka więc też ciężko mi coś powiedzieć dlatego podrzucam coś co znam, żebyś mógł skonfrontować ze swoimi oczekiwaniami.
Jednym z wymagn musi byc wersja online.
#firma #dzialalnoscgospodarcza #wlasnafirma #serwis #elektronika
Oprogramowania dedykowane dla firm