Wpis z mikrobloga

@wielowitamin: wszystko dopiero startuje wiec skala baardzo mala, moglby to byc system ticketow(zgleszen) wiazanych na pewnym etapie do technika/osoby obslugujacej zgloszenie. Musi byc mozliwosc dodania dokumentacji zgloszenia, zdjecia, skany dokumentow, edycja notatek, pozycje magazynowe uzytych komponentow/elementow, wydruk zgloszenia wraz z historia podjetych dzialan. Moglem to napisac od razu.
  • Odpowiedz
@Pan_Slon: Ja w pracy używam systemu Mantis. Ogólnie jest to Bug Tracker ale jest mocno konfigurowalny pod względem statusów zgłoszeń itp. Można dodawać czas pracy w komentarzach tworzyć projekty przypisywać je do konkretnych osób. Jest możliwość załączania plików. Z tego co się orientuje jest darmowy.
  • Odpowiedz
@WasylWasaty: faktycznie cos mi swita, choc jak pamietam to bardziej do ticketowania zgloszen serwisowych typu jakis soft i bledy w nim pojawiajace sie. Moze nie dokonca mam dobre wyobrazenie o tym rozwiazaniu.
  • Odpowiedz
@Pan_Slon: Fakt głównie używam go do zgłaszania błędów softu i zmian. Ale nie stoi nic na przeszkodzie, żeby stworzyć zgłoszenie naprawy czy czegokolwiek i je komuś przypisać z odpowiednimi statusami. W końcu zgłoszenia czytają ludzie. Ale nie wiem jak wygląda praca serwisu od środka więc też ciężko mi coś powiedzieć dlatego podrzucam coś co znam, żebyś mógł skonfrontować ze swoimi oczekiwaniami.
  • Odpowiedz