Aktywne Wpisy
gnomol +23
WielkiNos +339
Jak szłam kiedyś w maju nad Morskie Oko, na szlaku leżał jeszcze śnieg a w oczy wiał silny wiatr myślałam tylko o tym ile jeszcze i że mi zimno w nos. Byłam przekonana, że faceci mają podobnie. Okazuje się, że nie bo według lewactwa jedyne o czym myślą faceci na zaśnieżonym szlaku to zabawić się z przechodzącą akurat obok babą.
#lewackalogika #bekazlewactwa #wysokieobcasy #gory
#lewackalogika #bekazlewactwa #wysokieobcasy #gory
Coś nowego ode mnie - oczywiście autko :)
Latające ale koła są! Nawet się trochę rusza - animuje się, znaczy się. klik
Blender, PS, Substance.
Artstation: https://www.artstation.com/artwork/APdOW
#3d #gamedev #cyberpunk #blender #samochody
@Redlic: dzięki!
@LooZ: ja tam nic nie wiem. jaki CDPR, nie wiem skąd skojarzenia ;)
W CDP na pewno więcej kasy dostaniesz
bardzo fajne
Nie no wypas kompletny. Poznałem Paintera, ale samo modelowanie też mega.
Nie wiedziałem że sketchfab ma takie możliwości jak obracany filmik i modele highpoly. Tylko zgaduje tekstury do wszystkiego trzeba mieć...
@LooZ: e tam ;)
@kvvach: ja też nie umiałem
ʕ•ᴥ•ʔ
? :P
Czyli to ty byłeś moja iskierką nadziei która profesjonalnie robi w Blenderze!
Tekstury to że gloss, specular, itd. Że nie materiał sobie w blendzie walne fajny po IORze mieszający diff i glossy, tylko tekstura określa co i jak odbija.
posada marzeń...
To o czym mówisz, to materiały, i te każdy silnik renderujący (blender internal, cycles, sketchfab, marmoset, chrome engine czy inny unreal) mają swoje. Tekstury każdy z nich może załadować, a jakie parametry są możliwe do ustawienia i jak to wszystko do tego oswietlisz to juz kwestia każdego z osobna. Bez tekstur też można wrzucić do SF i wysterować, ale nie