Wpis z mikrobloga

@KMiklas: #!$%@?, świateł nie włączysz jak stoisz na ziemi, zero spełnionych regulacji prawnych...

Nie no wypas kompletny. Poznałem Paintera, ale samo modelowanie też mega.
Nie wiedziałem że sketchfab ma takie możliwości jak obracany filmik i modele highpoly. Tylko zgaduje tekstury do wszystkiego trzeba mieć...
@KMiklas: BLENDER <333
Czyli to ty byłeś moja iskierką nadziei która profesjonalnie robi w Blenderze!

Tekstury to że gloss, specular, itd. Że nie materiał sobie w blendzie walne fajny po IORze mieszający diff i glossy, tylko tekstura określa co i jak odbija.

3D Environment/Vehicle Artist

posada marzeń...
@Naxster: haha, nie zawsze jest różowo. Ale uwielbiam tę robotę :)

To o czym mówisz, to materiały, i te każdy silnik renderujący (blender internal, cycles, sketchfab, marmoset, chrome engine czy inny unreal) mają swoje. Tekstury każdy z nich może załadować, a jakie parametry są możliwe do ustawienia i jak to wszystko do tego oswietlisz to juz kwestia każdego z osobna. Bez tekstur też można wrzucić do SF i wysterować, ale nie
@KMiklas: przecież wiem, że to materiały xD Właśnie o to mi chodzi, że bez tekstur to będzie bieda. A, że substaince'a JESZCZE nie ogarniałem to robię najwięcej node'ami a tekstur używam mało. Kurde chyba będę musiał zobaczyć jak sketchfab zareaguje na modele niektóre... chyba beretta była oteksturowana...