Wpis z mikrobloga

@olewales: @R_K_L: @Jestem_Tutaj: @R_K_L: dostaliśmy info zwrotne, ze zmienili sposób platnosci i przez pomyłkę transakcje, które nie zostały jeszzcze opłacone w fakturze zmieniły status na "odrzucony" i przeniesiony do kolejnej tury platnosci. Wszystko wróci do normy w przeciągu Max 24h. Dotyczy to około 3 tysięcy transakcji. Sytuacja pod kontrola.
@PlanetPlus: Od Was nie usłyszałem jeszcze nic negatywnego, czasem to chyba nawet support jest zbyt na luzie - nie wiem może zadużo palicie majeranku albo oregano ?

btw. W śród załogi było jakieś losowanie, kto będzie dziś w robocie ?
@dziabonq: Heheh! Jest taki cytat: "nie bierz życia zbyt poważnie i tak nie wyjdziesz z niego żywy" - wiec stad moze Support ma dysponuje sporą dawką luzu ;-) oregano? Majeranek? -> nas ostro klepie kolendra i tymianek!;-) bez losowania - napisaliście, ze jest problem to jesteśmy ;-)
@dziabonq: sądzę że są takie branże gdzie decydując się na tą robotę zdajesz sobie sprawę że jest to praca także w razie potrzeby w dni ogólnie wolne, to nie wyko że przychodzi nawet zwykły weekend a w momencie kłopotów i problemów nikogo nie ma do dyspozycji...
@tabarok: Swego czasu u Nas odbywały się losowanie kto pójdzie na święta albo sylwestra (tygodniowe nocki 7x10h) Człowiekowi odechciewało się wszystkiego. Na szczęście skończyły się, ale po 70h pracy na nocce w tygodniu, byliśmy wyj***** jak (). Stąd moje pytanie.
@dziabonq: No rozumiem, tez pracowałem w święta, zawsze to u nas w tym okresie wyglądało ze jeden ma dyżur w swieta, inny nowy rok, kolejny majówka itp na szczęście zawsze potrafiliśmy się dogadać bez losowania