Nigdy mi się nie podobała, ale im więcej czasu mija oraz mniej paskudnych dresowozów tym robi się bardziej wyjątkowa. Szczególnie w oryginalnym ospojlerowaniu.
@Michaelxdd: Calibra, to takie BMW zdewaluowane przez ich właścicieli (tę paskowaną większość). Podobnie sprawa wygląda z niektórymi Civicami. W sumie , to chyba Toyota Supra najmniej oberwała od tej części społeczeństwa, pewnie dzięki wyższej cenie.
@mclf1: Calajbrze zabrało napędu RWD i mocnego serducha. W suprze najsłabszy silnik miał więcej koni niż najmocniejszy w Calibrze . Seryjne 2jz-gte w tamtych czasach to był kosmos już sam w sobie, a co dopiero po modach na big single. Dlatego był i jest to też inny przedział cenowa. Podobnie jak na M3 niewiele osób stać tak zwykłe E36 zostało okrzyknięte Bolidem Młodzieży Wiejskiej. Calajbra nie miała dokoksowanej wersji więc i
@Jasiu1th: to prawda, ale miała wersję 4x4 z silnikiem 2.0 Turbo, która teraz jest białym krukiem i trzeba zapłacić za nią niemałe pieniądze. Też nie bardzo porównywałbym Suprę do Calibry, ponieważ Opel jest klasę niżej. Bardziej w tym wypadku pasuje porównanie do Celici, której też jakoś udało się uchować przed wieś tuningiem. Co do BMW to prawda, M3 na szczęście agrotunerzy nie zniszczyli, ale nawet nie trzeba było mieć M3, bo
@el_nino123: Ja też bym z chęcią ją potestował. Ale wersja z V6 też niczego sobie. Wujek miał V6 w Viki B i przyspieszało odpowiednio, a dźwięk pamiętam po dziś dzień i chcę za jakichś czas taką dla siebie kupić. ;)
Kawa, kawa, kawa! Muszę wypić najpierw KAWĘ bo inaczej NIE DAM RADY FUNKCJONOWAĆ!!! Czy was też wnerwiają tacy biurowi kawosze jak z koziej dupy trąba? #pracbaza #kawa #pytanie
Nigdy mi się nie podobała, ale im więcej czasu mija oraz mniej paskudnych dresowozów tym robi się bardziej wyjątkowa. Szczególnie w oryginalnym ospojlerowaniu.